Το νέο SUV μοντέλο της με την ονομασία «Across» παρουσίασε η Suzuki, το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Toyota, ενώ οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2020.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 83HP 2WD
Όπως άλλωστε διακρίνεται και εξωτερικά, το Suzuki Across βασίζεται στο νέο Toyota RAV4, ωστόσο διαφοροποιείται από αυτό εξωτερικά κυρίως στο εμπρός άκρο του αμαξώματός του. Από εκεί και πίσω είναι ίδιο με το RAV4, ενώ στο εσωτερικό η μοναδική διαφορά εντοπίζεται στο σήμα της Suzuki, αντί της Toyota στο τιμόνι. Η καμπίνα προσφέρει προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, άνετους χώρους (πορτ μπαγκάζ 490 λτ.) πλούσιο εξοπλισμό και μια μεγάλη οθόνη αφής 9 ιντσών.
Δείτε ακόμα: Suzuki Swift 1.2 λτ. Hybrid Vs Toyota Yaris 1.5 λτ.
Το μήκους 4.635 χλστ., πλάτους 1.855 χλστ., ύψους 1.690 χλστ. και με μεταξόνιο 2.690 χλστ., Suzuki Across εφοδιάζεται μόνο με το Plug-in Hybrid σύνολο και την ηλεκτρονική τετρακίνηση E-Four. Αυτό αποτελείται από τον 2.5 λτ. κινητήρα βενζίνης Dynamic Force των 185 ίππων και 227 Nm ροπής και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο τοποθετημένος μπροστά έχει ισχύ 182 ίππων και 270 Nm ροπής και ο πίσω αποδίδει 54 ίππους και 121 Nm ροπής (στο αντίστοιχο RAV4 η συνδυαστική ισχύς είναι 306 ίπποι). Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί την ενέργειά του από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1 kWh (50,9 Ah), που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με ένα E-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το βάρος του αμαξώματος φτάνει τα 1.940 κιλά.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Toyota RAV4 των 306 ίππων;
Το Plug-in Hybrid σύστημα περιλαμβάνει ακόμα τέσσερα προφίλ οδήγησης: EV, Auto EV/HV, HV και battery charger. Επιπλέον, το Trail Mode λειτουργεί σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρά οδοστρώματα.
Από πλευράς επιδόσεων, το Suzuki Across φτάνει τα 180 χλμ./ώρα τελικής, μπορεί να διανύσει έως 75 χλμ. με μόνο τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας και εκπέμπει 22 γρ./χλμ. CO2 (WLTP).
Δείτε ακόμα: Toyota RAV4 θέλει να γίνει Lamborghini Urus