Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του (το 2017), το Suzuki Swift ανανεώνεται και αποκτά αλλαγές στον σχεδιασμό αλλά και στους κινητήρες του, ακολουθώντας την υβριδική τεχνολογία των προσφάτως αναβαθμισμένων Ignis, Vitara και SX4 S-Cross.
Δείτε ακόμα: Νέο Suzuki Across βασισμένο στο Toyota RAV4
Εξωτερικά η βασικότερη αλλαγή εστιάζεται στη νέα μάσκα με τη χρωμιωμένη μπάρα, στις νέες ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών και στην προσθήκη δύο νέων μεταλλικών χρωμάτων σε αποχρώσεις κίτρινου και πορτοκαλί. Καμία διαφορά δεν εντοπίζεται στο εσωτερικό με τον σπορτίφ σχεδιασμό.
Δείτε ακόμα: Suzuki Swift 1.2 λτ. Hybrid Vs Toyota Yaris 1.5 λτ.
Πιο σημαντικές αλλαγές υπάρχουν κάτω από το εμπρός καπό και συγκεκριμένα στον κινητήρα βενζίνης Dualjet των 1.197 κ.εκ. (1.242 κ.εκ. πριν) με το ήπιο υβριδικό σύστημα, ο οποίος «έχασε» 7 ίππους και 13 Nm ροπής, αλλά κέρδισε σε κατανάλωση και CO2. Συγκεκριμένα αποδίδει 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 107 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ. (έναντι 90 PS/6.000 σ.α.λ. και 120 Nm/4.400 σ.α.λ.). Σε συνδυασμό με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο, το 940 κιλών αμάξωμα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα τελική ταχύτητας (0-100 χλμ./ώρα δεν αναφέρεται), η μεικτή κατανάλωση είναι 3,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 88 γρ./χλμ. (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας). Μία ακόμα αλλαγή που δεν φαίνεται, είναι η νέα μπαταρία των 10 Ah αντί 3 Αh πριν.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 83HP 2WD
Εκτός από το μηχανικό κιβώτιο και την κίνηση μπροστά, υπάρχουν ακόμα οι επιλογές του τετρακίνητου 1.2 Dualjet Hybrid Allgrip, καθώς και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 1.2 Dualjet Hybrid CVT.