Τη στιγμή που η Toyota παρουσίαζε το νέο GR 86, η Subaru απαντούσε με την ιαπωνική έκδοση του BRZ φορτωμένου με όλο τον κατάλογο STI performance parts πάνω του.
Το πιο σπορ -μέχρι στιγμής- BRZ 2ης γενιάς που κυκλοφορεί, αφορά αποκλειστικά την εγχώρια αγορά και είναι ό,τι πλησιέστερο μπορεί να αγοράσει κανείς σε έκδοση STI. Το πλήρες αεροδυναμικό πακέτο αποτελείται από splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και προσθήκες στο περίγραμμα των πλαϊνών εισαγωγών, ποδιές και επιπλέον μορφοποιητές στο πλάι, νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη και στοιχεία από άκρη σε άκρη, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός διακριτικού spoiler και μιας παραδοσιακής «απλώστρας». Όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Για τους ακόμα πιο παραδοσιακούς, προσφέρονται νέες ζάντες 18 ιντσών της BBS στο σήμα-κατατεθέν των STI: το διαχρονικό χρυσαφί.
Κάτω από το καπό, οι παρεμβάσεις των μηχανικών σε καλωσορίζουν με μια χορταστική θολόμπαρα, που ενισχύει περαιτέρω την ήδη κορυφαία ακαμψία του σασί. Αλλαγές στην ανάρτηση ή τον κινητήρα δεν ανακοινώνονται (διαβάστε γιατί δεν του έβαλε τούρμπο η Subaru), ούτε διαφοροποιήσεις στο μέτωπο της ισχύος, πέρα από την προσθήκη νέας εξάτμισης. Ο 2.4 D-4S boxer αποδίδει στο JDM 235 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 3.700 σ.α.λ. (+7 άλογα και +1 Nm σε σχέση με το διεθνές, ίδια νούμερα με το GR 86), που καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως δεδομένου ότι μιλάμε για αύξηση 15% στην απόδοση, λογικά θα είναι πιο γρήγορο από τα 7,6 δλ. και τα 226 χλμ./ώρα του προκατόχου (στα 6,3 δλ. ανακοινώνει η Toyota το GR 86).