Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Σικάγο έκανε το νέο, έβδομης γενιάς Subaru Legacy, το οποίο αποτελεί το πιο προηγμένο Legacy στην 30 ετών ιστορία του μοντέλου.
Βασισμένο στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα Subaru Global Platform διαθέτει αυξημένη κατά 70% στρεπτική ακαμψία στο πλαίσιο και στην εμπρός ανάρτηση, καθώς και 100% περισσότερη ακαμψία στο πίσω υποπλαίσιο, σε σχέση με το προγενέστερο Legacy. Κάτι που επιτεύχθηκε με την αύξηση κατά 13% της χρήσης ατσαλιού υπέρ υψηλής αντοχής και την προσθήκη εγκάρσιων ενισχύσεων στο δάπεδο.
Δείτε ακόμη: Tο πιο ακραίο Subaru WRX STI είναι γεγονός (+video)
Σε συνδυασμό με τις ενισχυμένες αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω), το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το ενισχυμένο πλαίσιο, το νέο Legacy προσφέρει καλύτερη και πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά, υψηλότερη άνεση και αυξημένα επίπεδα παθητικής ασφάλειας. Την ενεργητική ασφάλεια αναβαθμίζει σημαντικά το εξελιγμένο σύστημα EyeSight Driver Assist Technology, το οποίο μεταξύ των πολλών λειτουργιών μπορεί να κεντράρει το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας.
Για πρώτη φορά από το 2012, η γκάμα του Legacy εφοδιάζεται με turbo κινητήρα, τον 2.4 λτ. boxer με ισχύ 260 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και ροπή 376 Nm μεταξύ 2.000 – 4.800 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το Lineartronic CVT κιβώτιο ταχυτήτων και με χειροκίνητη επιλογή μέσω και των paddles στο τιμόνι, το Legacy των 260 ίππων επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, υπάρχει και το ατμοσφαιρικό boxer μοτέρ των 2.5 λτ. αποδίδει 182 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και ροπή 239 Nm στις 4.400 σ.α.λ. Με το Lineartronic CVT επιταχύνει 0-96 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα. Η δύναμη σε κάθε περίπτωση περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω της συμμετρικής τετρακίνησης.
Δείτε ακόμη: Subaru Impreza WRX «παίζει» στα χιόνια (+video)
Από πλευράς σχεδιασμού το αμάξωμα το νέου Legacy είναι κομψό και διακριτικά σπορτίφ, ενώ το εσωτερικό του είναι πολυτελές και μοντέρνο. Κυρίαρχο στοιχείο στην καμπίνα των επιβατών είναι η μεγάλη οθόνη αφής τύπου τάμπλετ των 11,6 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.