Λίγες μέρες μετά την παρουσίαση του νέου Elantra (Avante σε κάποιες αγορές), η Hyundai μας χαρίζει τις πρώτες φωτογραφίες από την κορυφαία του έκδοση. Το νέο Elantra N έρχεται να πάρει θέση ανάμεσα στις άλλες δημιουργίες του N Division, με ένα παρουσιαστικό που ξεκάθαρα είναι το πιο επιθετικό από όλα.
Τα νέα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και η φωτιζόμενη λωρίδα που τα ενώνει, πραγματικά ταιριάζουν «γάντι» στο κορυφαίο Elantra και συνδυάζονται εξόχως δυναμικά με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ο οποίος με τη σειρά του φιλοξενεί μεγαλύτερες εισαγωγές και ακόμα πιο αιχμηρή διαρρύθμιση. Οι κόκκινες πινελιές στο splitter, τις πλαϊνές ποδιές και το κάτω μέρος του διαχύτη δεν γινόταν να λείπουν, ούτε η ευμεγέθης αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ – όλα με επιρροές από το αγωνιστικό Elantra N TCR. Ανασχεδιασμένες είναι και οι 19άρες ζάντες, που προσφέρονται σε δυο σχέδια, ενώ οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων εξυπακούεται πως είναι στάνταρ.
Εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, αλλά τα μπάκετ καθίσματα, οι επενδύσεις δέρματος-suede και οι κόκκινες ραφές θα κυριαρχούν, όπως επίσης η ενιαία διάταξη ψηφιακού πίνακα οργάνων-οθόνης infotainment που συναντάμε στις υπόλοιπες εκδόσεις του ανανεωμένου Elantra.
Πληροφορίες δεν δημοσιοποιούνται ούτε για τα τεκταινόμενα υπό του μυώδους καπό, συνεπώς δεν θα υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με πριν. Η κίνηση του Elantra N είναι καθήκον του γνωστού και μη εξαιρετέου 2.0λιτρο T-GDI των 280 ίππων στις 5.500-6.000 σ.α.λ. και 392 Nm στις 2.100-4.700 σ.α.λ., ο οποίος συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ή με 8άρι διπλού συμπλέκτη N DCT. Για το απερχόμενο Elantra N η Hyundai ανακοίνωνε 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, με την προϋπόθεση πως τους εμπρός τροχούς τροφοδοτούσε το 8άρι N DCT. Με τη μηχανική μετάδοση ο χρόνος για το 100άρι ανέβαινε στα 5,6 δλ., που και πάλι είναι από τα ταχύτερα νούμερα όλων των εποχών για μπροστοκίνητο παραγωγής. Αριθμοί που, κατά πάσα βεβαιότητα, χαρακτηρίζουν και το νέο Elantra N.