Η SsangYong βρίσκεται προ των αλλαγών, έτοιμη να συνεχίσει με νέο όνομα και προσανατολισμούς. Προς το παρόν, όμως, αποδεικνύει πως δεν μένει πίσω στις εξελίξεις, παρουσιάζοντας το νέο ηλεκτρικό της μοντέλο. Το Torres EVX έρχεται να πάρει θέση στην κορυφή της κορεατικής γκάμας, πάνω από το Korando e-Motion, με ατού την σκληροτράχηλη εμφάνιση και το high tech εσωτερικό.
Το Torres EVX εγκαταλείπει τη μάσκα α λα Jeep και τα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν Land Rover, δίνοντας τη θέση τους σε μια δυναμική και φουτουριστική LED διάταξη για τα φώτα ημέρας. Η μάσκα με το μεγάλο πλαστικό προστατευτικό επίσης αποτελεί παρελθόν, με μια νέα κλειστή να δεσπόζει πια στο εμπρός μέρος του C-SUV της SsangYong. Νέος είναι και ο προφυλακτήρας, που φιλοξενεί τους προβολείς στις άκρες του, ενώ και οι ζάντες ακολουθούν ένα πιο αεροδυναμικό μοτίβο. Εικόνα από το πίσω μέρος δεν έχουμε, αλλά οι Κορεάτες μιλάνε για ενιαία διάταξη φωτιστικών σωμάτων και απομάκρυνση της ρεζέρβας, η οποία στο κανονικό Torres τοποθετείται στην 5η πόρτα.
Φουλ της τεχνολογίας και στο εσωτερικό, όπου οι διπλές οθόνες στη σειρά μαγνητίζουν τα βλέμματα. Οι επενδύσεις ξύλου στο ταμπλό αναβαθμίζουν το διάκοσμο, ενώ τα χειριστήρια αφής στο τιμόνι έχουν αντικατασταθεί από κλασικά κουμπιά. Αλλαγή που, μαζί με τη νέα διαρρύθμιση στο πάνω μέρος του ταμπλό, βελτιώνει τόσο την ορατότητα όσο και την εργονομία, βάσει της ανακοίνωσης από τη SsangYong.
Η κορεατική φίρμα δεν αποκάλυψε τις προδιαγραφές του Torres EVX, αλλά λογικά μοιράζεται την πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη με το μικρότερο Korando e-Motion. Εκεί ένας ηλεκτροκινητήρας 190 ίππων και μια μπαταρία 61,5 kWh αναλαμβάνουν να κινήσουν το αυτοκίνητο, προσφέροντας μέχρι 340 χλμ. αυτονομίας. Το μοτέρ τοποθετείται μπροστά και τροφοδοτεί τους αντίστοιχους τροχούς, ωστόσο έχει ενδιαφέρον να δούμε αν αφενός θα έχει βελτιωμένη απόδοση στο Torres EVX, και αν αφετέρου θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης.