To μοντέλο που γνωρίσαμε ως σκληροτράχηλο SUV «powered by Mercedes», έχει αλλάξει εντελώς πλεύση από το 2018 όταν μας επανασυστήθηκε ως ένα πολυτελές διπλοκάμπινο pick up. Μια μεταμόρφωση που είχε ξεκινήσει από το Musso Sports της 1ης γενιάς και πλέον, βρίσκεται στην ανανεωμένη 2η γενιά του.
Το ανανεωμένο Musso διαθέτει νέα και πιο επιθετική μάσκα, η οποία εμφανίζεται μεγαλύτερη και με περισσότερο χρώμιο, νέα φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και σκαλοπάτια. Στην καρότσα συναντάμε την premium απόχρωση της ολόγραφης ονομασίας του μοντέλου, κάτω από το σήμα της SsangYong. H κορυφαία έκδοση Saracen προσφέρει επιπλέον αυτοκόλλητα στις εμπρός πόρτες, μαζί με μαύρο χρώμα για τις 18άρες ζάντες, τα σκαλοπάτια και τα καλύμματα των καθρεπτών.
Στο εσωτερικό, για την περίπτωση του Saracen, συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις Nappa, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (εμπρός), θερμαινόμενα εμπρός-πίσω, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και σύστημα πολυμέσων με navigation TomTom, που ελέγχεται από τον οδηγό μέσω οθόνης αφής 9,2 ιντσών.
Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον πετρελαιοκινητήρα e-XDi 220 των 2.157 κ.εκ της SsangYong, απόδοσης 181 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 400 Nm από τις 1.400 έως 2.800 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο χειροκίνητο είτε με ένα αυτόματο της Aisin ίσων σχέσεων.
To σύστημα τετρακίνησης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς υπό κανονικές συνθήκες. Αναλόγως ρύθμισης μπορεί να στείλει ροπή στους εμπρός κατά βούληση ή και να «κλειδώσει» την κατανομή στο 50-50. Δεν λείπουν τα καθιερωμένα συστήματα ελέγχου της καθόδου (hill descent control) και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρειες (hill start assist). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 11,3 δλ. με το χειροκίνητο (11,9 δλ. το αυτόματο), η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 8,6 λίτρα/100 χλμ. (το χειροκίνητο).