Πριν τέσσερις μήνες, η Skoda παρουσίασε την έκδοση Sportline του Enyaq iV. Σήμερα, τοποθετεί στην κορυφή της γκάμας την ισχυρότερη μορφή του, με την ονομασία Sportline iV 80x.
Εμφανισιακά, δεν παρατηρείται η παραμικρή διαφοροποίηση σε σχέση με τα υπόλοιπα Sportline. Το μαύρο χρώμα σε μάσκας, άκρα προφυλακτήρα εμπρός-πίσω, καλύμματα καθρεπτών, γράμματα και πλαίσιο παραθύρων, συνδυάζεται με νέες ζάντες 20 ή 21 ιντσών. Το οπτικό πακέτο ολοκληρώνεται, συνδυαζόμενο με καλύτερο πάτημα, από τα ελατήρια χαμηλώματος, που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω.
Στο εσωτερικό υπάρχουν δυο νέα bucket καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και καλύτερη πλευρική στήριξη, ένα νέο δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων και πολλαπλών λειτουργιών, αλλά και πλήθος ανθρακονημάτινων λεπτομερειών.
Την κίνηση του Enyaq Sportline iV 80x αναλαμβάνουν δυο ηλεκτροκινητήρες. O εμπρός παράγει 108 ίππους και 162 Nm, συνεργαζόμενος με έναν ισχυρότερο πίσω, 204 ίππων και 310 Nm. Συνδυαστικά, ο οδηγός του τετρακίνητου και κορυφαίου Enyaq έχει στη διάθεσή του 265 ίππους και 425 Nm ροπής, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 6,9 δλ. και σταματώντας ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 82 kWh (η μεγαλύτερη διαθέσιμη της γκάμας) προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χλμ.
Εκτός του 80x, υπάρχουν άλλες δυο εκδόσεις Sportline για το Enyaq: οι Enyaq iV 60 και Enyaq iV 80. Η πρώτη διαθέτει μια μπαταρία 62 kWh και ηλεκτροκινητήρα 180 ίππων/310 Nm ροπής, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. και φτάνει μέχρι 390 χλμ. με μια φόρτιση. Το απλό 80άρι αποδίδει 204 ίππους και 425 Nm, συνεργαζόμενο με την μπαταρία των 82 kWh. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 8,5 δλ. και η μέγιστη αυτονομία αγγίζει τα 520 χλμ. (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 160 χλμ./ώρα η τελική).