Η Skoda αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kodiaq, εν όψει της επίσημης παρουσίασης που θα γίνει προς τα τέλη του καλοκαιριού. Τα μεγάλα νέα αφορούν τα κινητήρια σύνολα, τα οποία πέρα από τις ντίζελ και βενζινοκίνητες επιλογές, προσφέρουν πλέον και plug-in υβριδική.
Εξωτερικά, και παρά την παρουσία εκτεταμένου καμουφλάζ, διακρίνουμε βλέπουμε πως οι βασικές αναλογίες παραμένουν σε μεγάλο βαθμό αναλλοίωτες. Τη διαφορά κάνουν τα σημαντικά λεπτότερα LED στα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, που παραπέμπουν σε εκείνα του ηλεκτρικού Enyaq iV. Το μήκος εμφανίζεται αρκετά αυξημένο σε σχέση με το σημερινό Kodiaq, κερδίζοντας 61 χλστ. και φτάνοντας πλέον στα 4.758 χλστ. Το μεταξόνιο μένει ανέπαφο, στα 2.791 χλστ., ενώ η διάμετρος των ζαντών ποικίλει από 17 έως 20 ίντσες. Πλάτος και ύψος είναι πιο κάτω σε αριθμούς, με 1.864 χλστ. (-18 χλστ.) και 1.657 χλστ. (-30 χλστ.).
Στο εσωτερικό θα βλέπουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών και την οθόνη αφής των 12,9 ιντσών, ωστόσο και σε αυτό το Kodiaq μεγάλος πρωταγωνιστής είναι οι χώροι. Στην 7θέσια διάταξη οι επιβάτες της τρίτης σειράς έχουν στην διάθεσή τους 15 χλστ. επιπλέον για το κεφάλι, ενώ το ήδη τεράστιο πορτμπαγκάζ γίνεται αχανές καθότι κερδίζει μέχρι 75 λίτρα, συγκριτικά με το σημερινό! Στην 7θέσια διάταξη κυμαίνεται από 340 έως 845 λίτρα, ενώ στην 5θέσια η χωρητικότητα εκτινάσσεται στα 910 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους!
Στα μηχανικά μέρη συνεχίζουν ακάθεκτοι οι TSI και TDI κινητήρες, με τον mild hybrid 1.5 TSI των 150 ίππων να τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς μέσω του 7τάχυτου DSG. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι αποκλειστικός συνεργάτης και του 2.0 TSI των 204 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης. Ο πετρελαιοκινητήρας των 2.0 λίτρων παράγει είτε 150 (μόνο μπροστοκίνητο) είτε 193 ίππους (μόνο τετρακίνητο), πάντα σε συνεργασία με το 7άρι DSG. Για πρώτη φορά το Kodiaq θα προσφέρεται ως plug-in υβριδικό, με τον συνδυασμό του 1.5 TSI και ενός ηλεκτροκινητήρα να δίνει συνδυαστικά 204 ίππους στα τέσσερα άκρα, μέσω 6τάχυτου DSG. Η μπαταρία των 25,7 kWh εξασφαλίζει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία έως 100 χλμ., ενώ μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 50 kW σε φόρτιση με συνεχές ρεύμα (έως 11 kW σε εναλλασσόμενο).