Η ναυαρχίδα της Skoda, το Superb αποκτά τη νέα και πιο περιπετειώδη έκδοση Scout, η οποία συνδυάζει τις πολύ μεγάλες ανέσεις που προσφέρει το μεγάλο στέισον βάγκον αμάξωμα σε συνδυασμό με τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά.
Δείτε ακόμα: Νέα Skoda Octavia RS με 245 υβριδικά άλογα
Εξωτερικά φέρει αρκετές αλλαγές, όπως είναι οι ασημί ποδιές στους προφυλακτήρες, τα πλαστικά πάνελ στους θόλους των τροχών και χαμηλά στις πόρτες, οι ασημί καθρέπτες, οι νίκελ ράγες οροφής και οι ζάντες των 18 ή 19 ιντσών.
Στο εσωτερικό του Skoda Superb Scout υπάρχουν διακοσμητικές επενδύσεις απομίμησης ξύλου, τα καθίσματα φέρουν ειδικές επενδύσεις και ειδικά διατίθενται συνδυασμός δέρματος και Alcantara. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης και οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (660-1.950 λτ.) είναι τεράστιοι.
Δείτε ακόμα: Το Virtual Cockpit του Skoda Kamiq (+video)
Το πρώτο Superb Scout, ακολουθεί την φιλοσοφία των Octavia Scout, Kodiaq Scout και Karoq Scout και προσφέρει -εκτός άλλων- στάνταρ την τετρακίνηση και το πακέτο Rough-Road με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά. Εφόσον οι εμπρός τροχοί χάσουν την πρόσφυσή τους, τότε ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης στέλνει σε κλάσματα του δευτερολέπτου δύναμη και στους πίσω τροχούς. Ανάλογα τις συνθήκες, υπάρχει η δυνατότητα να μεταφερθεί το 90% της ισχύος στον πίσω άξονα και έως το 85% στον ένα μόνο τροχό.
Δείτε ακόμα: Το νέο Skoda Kamiq G-TEC «καίει» 4,5€/100 χλμ.
Την κίνηση του Skoda Superb Scout αναλαμβάνουν τα ισχυρότερα μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου του μοντέλου. Πρόκειται για τον 2.0 TDI των 190 ίππων και 400 Nm ροπής και τον 2.0 TSI των 272 ίππων και 350 Nm ροπής. Αμφότερα τα μοτέρ συνεργάζονται με 7τάχυτο DSG, ενώ υπάρχει και η επιλογή Off Road στο Driving Mode Select. Προαιρετικά προσφέρεται η ανάρτηση Dynamic Chassis Control.