To compact sedan Skoda Slavia είναι το νέο μοντέλο που μας παρουσίασε η τσέχικη μάρκα και προορίζεται για την αγορά της Ινδίας.
Το νέο μοντέλο βασίζεται στην γνωστή πλέον πλατφόρμα MQB A0-IN και είναι η ίδια που διαθέτει το Skoda Kushaq, αλλά και το compact SUV της VW, το Taigun. Το νέο Slavia έρχεται για να αντικαταστήσει στην αγορά της Ινδίας το sedan Rapid. Το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4.541 χλστ., το πλάτος τα 1.752 χλστ., με το ύψος να βρίσκεται στα 1.487 χλστ. Σύμφωνα με τη Skoda αυτές οι διαστάσεις κατορθώνουν να συνδυάζουν χώρους χάρη και στο μεταξόνιο των 2.651 χλστ., αλλά και ευελιξία στις μετακινήσεις.
Σχεδιαστικά τώρα, το Slavia ξεχωρίζει με τις καθαρές γραμμές του αμαξώματος που σμιλεύονται ιδανικά με τις καμπύλες του. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η μεγάλη εξάγωνη μάσκα με το χρωμιωμένο πλαίσιο, αλλά και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα (LED στις κορυφαίες εκδόσεις της Slavia). Πηγαίνοντας προς τα πίσω η οροφή χαμηλώνει αρκετά, προσδίδοντας έναν κουπέ αέρα στο μοντέλο. Χορταστικά είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, καθώς και το λογότυπο της μάρκας που εκτείνεται στο μεγαλύτερο μέρος της πόρτας του πορτμπαγκάζ. Η νέα Skoda Slavia θα είναι διαθέσιμη με πέντε διαφορετικά χρώματα, καθώς και με τρία σχέδια ζαντών, με τη διάμετρο να φτάνει έως και τις 16 ίντσες.
Στο εσωτερικό, το Slavia δεν κρύβει τις επιρροές από τη νέα Fabia. Ταμπλό, τιμόνι, οθόνη και πίνακας οργάνων έχουν μεταφερθεί σχεδόν αυτούσια από το χάτσμπακ αδερφάκι, με την οθόνη αφής των 10 ιντσών (από 6,5 ίντσες οι βασικές εκδόσεις) και το δυο ακτίνων τιμόνι να κερδίζουν τα βλέμματα. Η χαρακτηριστική λωρίδα στο μέσο χωρίζει το ταμπλό σε δυο μέρη, προς τη μεριά του συνοδηγού, και δημιουργεί μια ιδιαίτερα καλαίσθητη χρωματική αντίθεση. Το ψηφιακό καντράν Virtual Cockpit των 10,25 ιντσών είναι στάνταρ στα πλουσιότερα Slavia, όπως και το σύστημα πολυμέσων Skoda Connect, που προσφέρει από τις καθιερωμένες λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto μέχρι σύνδεση WiFi!
Φυσικά, ως γνήσιος αντικαταστάτης του Rapid, οι χώροι αποτελούν βασική προτεραιότητα. Η Skoda αναφέρει πως μέχρι πέντε ενήλικες μπορούν να βολευτούν, χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις, έχοντας στη διάθεσή τους ένα τεράστιο πορμπαγκάζ 521 λίτρων! Τα συστήματα ασφαλείας δεν γίνεται να απουσιάζουν από κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο, οπότε οι Τσέχοι έχουν φροντίσει να καλύψουν επαρκώς τις ανάγκες του μικρού τους σεντάν. Το Multi-Collision Brake (αυτόματο φρενάρισμα) συγκαταλέγεται στο βασικό εξοπλισμό, όπως επίσης οι 6 αερόσακοι και το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC. Οι πλουσιότερες εκδόσεις διαθέτουν και τα ηλεκτρονικά μπλοκέ XDS/XDS+ για τη βέλτιστη διαχείριση της ισχύος από τον εμπρός άξονα.
Το Slavia προσφέρεται με δυο κινητήρες και ισάριθμες επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων. Η βάση της γκάμας αποτελείται από τον τρικύλινδρο τούρμπο των 999 κ.εκ., με απόδοση 115 ίππων και 175 Nm ροπής. Ο 1.0 TSI συνεργάζεται στάνταρ με το 6άρι χειροκίνητο και προαιρετικά με ένα κλασικό αυτόματο, επίσης 6 σχέσεων. Η κορυφαία πρόταση είναι ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI EVO, των 150 ίππων και 250 Nm ροπής. Και εδώ ο στάνταρ συνδυασμός περιλαμβάνει το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, με τον προαιρετικό να προσφέρει το εγνωσμένης αξίας 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG.