H Skoda παρουσίασε την περιπετειώδη εκδοχή του μικρομεσαίου crossover της, με έμφαση στις εκτός δρόμου δυνατότητες και φυσικά την ανάλογη εμφάνιση να τις υποστηρίζει. Το νέο Karoq Scout διατίθεται αποκλειστικά ως τετρακίνητο και συνδυάζεται με τον 1.5 TSI των 150 ίππων, αλλά και τους δυο γνώριμους 2.0λιτρους πετρελαιοκινητήρες TDI των 140 και 190 ίππων. Ο 1.000αρης TSI, δηλαδή, δεν θα προσφέρεται με το «σκληρό» Karoq.
Δείτε ακόμα: Τι κρύβουν τα καπάκια σε SEAT και Skoda; (+video)
Πέρα από το σύστημα τετρακίνησης της Haldex με τον συνεκτικό συμπλέκτη, που ήδη γνωρίζουμε από την υπάρχουσα γκάμα του τσέχικου crossover, το Scout ξεχωρίζει χάρις στις στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών (προαιρετικά υπάρχουν και 19αρες) και, κυρίως, λόγω του πακέτου off road που συνοδεύει κάθε έκδοση Scout. Τα πλαϊνά πλαστικά προστατευτικά πλαισιώνουν τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός-πίσω, οι οποίοι διαθέτουν «ποδιές» για την προστασία ευαίσθητων μηχανικών μερών (διαφορικά και κάρτερ), την αύξηση των γωνιών προσέγγισης και αποχώρησης, αλλά και την εμφανισιακή διαφοροποίηση του Scout από τα «ασφάλτινα» Karoq.
Διαβάστε επίσης: «Δεύτερη νιότη» για το Skoda Octavia των 700.000 χιλιομέτρων (+video)
Στο ίδιο πλαίσιο κινούνται και οι στυλιστικές επιλογές της καμπίνας των επιβατών, στην οποία δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit και η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Τα καθίσματα φέρουν διχρωμία γκρι-ανοιχτού καφέ, ενώ υπάρχουν και ξύλινες επενδύσεις στις πόρτες (απομίμηση αυτών, δηλαδή)-μία μόδα που τείνει να εκλείψει από τα πιο mainstream μοντέλα που προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι συνδυασμοί κινητήρων-κιβωτίων, καθώς ο 1.5 TSI και ο κορυφαίος 2.0λιτρος TDI των 190 ίππων συνδυάζονται αποκλειστικά με το 7αρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ ο TDI των 140 ίππων είναι ο μόνος που προσφέρει την επιλογή του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.