Η Skoda Octavia είναι από τα πιο ευρύχωρα -αν όχι το πιο ευρύχωρο- αυτοκίνητα της κατηγορίας, προσφέροντας στους επιβάτες σχεδόν 2.700 χλστ. μεταξονίου (2.686 χλστ. για την ακρίβεια). Για κάποιο λόγο, όπως και με πολλά σεντάν, οι Κινέζοι θέλουν παραπάνω.
Η Octavia Pro απευθύνεται στους απαιτητικούς πελάτες της κινεζικής επικράτειας, παίρνοντας μπόι σε αμφότερες τις διαστάσεις. Το μήκος είναι αυξημένο κατά 64 χλστ., φτάνοντας πλέον τα 4.763 χλστ., ενώ στο μεταξόνιο -που νοιάζει περισσότερο τους επιβάτες- συναντάμε πλέον 2.730 χλστ. (+44 χλστ.). Με λίγα λόγια, η Pro διακρίνεται από παράστημα που τη φέρνει ακόμα πιο κοντά στο Superb (4.869 χλστ. και 2.841 χλστ. αντίστοιχα). Το πώς δεν θα «φαγωθούν» εμπορικά μεταξύ τους τώρα, μόνο οι Κινέζοι το ξέρουν…
Κατά τα λοιπά, η επιμηκυσμένη Octavia δεν διαφέρει σχεδιαστικά από την κανονική ούτε έξω, ούτε μέσα. Πέρα από κάποια νέα χρώματα και την περισσότερη λαμαρίνα, η εμφάνιση παραμένει κοινή. Στο εσωτερικό έχουμε το νέο τιμόνι με τις δύο ακτίνες, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών (προαιρετικά) και την οθόνη των 8,25 ιντσών του συστήματος πολυμέσων (10 ιντσών προαιρετικά).
Κάτω από το καπό δίνει κίνηση ο 1.4 TSI των 150 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. Εκεί που η Octavia Pro κάνει τη διαφορά, είναι στη διάταξη της πίσω ανάρτησης. Ενώ στην κανονική Octavia η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων προσφέρεται μόνο στις κορυφαίες RS (ημιάκαμπτος οι υπόλοιπες εκδόσεις), εδώ είναι στάνταρ.