Τα Ram είναι γνωστά για τα θηριώδη 1500 και 2500/3500, ωστόσο η αγορά των pick ups γνωρίζει άνθηση και στις πιο κάτω κατηγορίες. Μπορεί όχι στις Η.Π.Α., αλλά σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική τα μεσαία αγροτικά, μεγέθους 5,2-5,3 μέτρων, λάμπουν εμπορικά. Προκειμένου να χτυπήσει τα Ford Ranger, Isuzu D-Max, VW Amarok, Toyota Hilux και Mitsubishi L200, η αμερικανική φίρμα παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Rampage. Ένα pick up λίγο πάνω από 5 μέτρα μήκους, που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με Fiat και Alfa Romeo, όντας παράλληλα ένα από τα ταχύτερα της αγοράς!
Το Rampage έχει τις ρίζες του στο πάτωμα Small Wide 4×4 (SUSW), που βασίζει τόσο το συγγενικού προσανατολισμού Fiat Toro όσο και την Alfa Romeo Tonale! To νέο «κριάρι» αποτελεί τον μικρό αδελφό του 1500, κάτι που φαίνεται και από την εμφάνιση. Σχεδιαστικά οι γραμμές του αμερικανικού best seller έχουν μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιες, αλλά σε πιο συμπαγές περιτύλιγμα. Ενώ το 1500 αγγίζει τα 6 μέτρα σε μήκος (5.916 χλστ. το απλό, 6.143 χλστ. το Long), το Rampage κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 5. Το μήκος φτάνει τα 5.028 χλστ., το πλάτος τα 1.886 χλστ., το ύψος τα 1.780 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.944 χλστ., με τη διαφορά στο μήκος από το Ford Ranger για παράδειγμα να ξεπερνά τα 340 χλστ. (5.360 χλστ.). H χωρητικότητα της καρότσας ανέρχεται σε 980 λίτρα, συν άλλα 34,5 λίτρα για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό, με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του χώρου φόρτωσης να φτάνει τα 750 κιλά στη βενζινοκίνητη και τα 1.015 κιλά στη ντίζελ έκδοση.
Αμφότερες έχουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,3 ιντσών και οθόνη αφής 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων UConnect, που συνδυάζεται με Android Auto και Apple CarPlay. Ο διζωνικός κλιματισμός είναι στάνταρ, ενώ αναλόγως έκδοσης (Rebel, Laramie, R/T) διαμορφώνονται τα χρώματα και οι επενδύσεις της καμπίνας, μεταξύ δέρματος και suede. Όλα τα Rampage έχουν στάνταρ και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, με το ηχοσύστημα των 10 ηχείων από τη Harman Kardon να ανήκει στα έξτρα.
Την κίνηση του Rampage αναλαμβάνουν δυο κινητήρες, ένας βενζίνης κι ένας ντίζελ. Γνωστοί και οι δύο από τη γκάμα της Jeep, ήτοι 2.0λιτρος τούρμπο 274 ίππων και 400 Nm για την αμόλυβδη, 170 ίππων και 380 Nm για το πετρέλαιο. Το 9άρι αυτόματο κιβώτιο και η τετρακίνηση είναι αποκλειστικός συνδυασμός για τα δυο μοτέρ, τα οποία διακρίνονται για τις καλές (το ντίζελ) και τις εξαιρετικές (το βενζίνης) επιδόσεις τους. Το Rampage Multijet θέλει 10,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 186 χλμ./ώρα, πετυχαίνοντας πολύ καλά νούμερα για ντίζελ pick up 170 ίππων. Τη μεγάλη διαφορά κάνει ο πολύ ισχυρότερος 2.0λτ. υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας, που στο πιο πολυτελές Laramie επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,1 δλ. και φτάνει μέχρι τα 210 χλμ./ώρα. Στο σπορ R/Τ εκμεταλλεύεται στο έπακρο το σφιχτότερο/χαμηλότερο setup της ανάρτησης και τους μεγαλύτερους τροχούς (235/55 R19 αντί 235/65 R17 στο Rebel και 235/60/ R18 στο Laramie, καλύπτοντας το 100άρι σε μόλις 6,9 δλ. και τερματίζοντας το κοντέρ στα 220 χλμ./ώρα!
Το Rampage κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Pernambuco της Βραζιλίας, απευθυνόμενο πρωτίστως στην εγχώρια και δευτερευόντως στις υπόλοιπες αγορές της Λατινικής Αμερικής. Οι τιμές στη χώρα του καφέ ξεκινούν από τις 239.990 και φτάνουν μέχρι τις 269.990 ρεάλ (45.897-51.365 ευρώ).