Τον Μάιο του 2021 η Rolls–Royce, ανακοίνωσε τη σύσταση του τμήματος Coachbuild, με σκοπό να παράγει μοναδικές δημιουργίες, για να ικανοποιεί και τις πλέον απαιτητικές ανάγκες των πελατών της. Η αρχή έγινε με τις one-off Sweptail και Boat Tail, με τη Droptail να παίρνει τη σκυτάλη και να παρουσιάζεται στην Εβδομάδα αυτοκινήτου του Monterey.
Πηγή έμπνευσης του αυτοκινήτου αποτέλεσε ένα γαλλικό τριαντάφυλλο γνωστό ως Black Baccara. Η Rolls-Royce La Rose Noire Droptail έχει ένα μοναδικό κόκκινο χρώμα, με μια έντονη βελούδινη υφή που έχει σχεδιαστεί για να φαίνεται σχεδόν σαν μαύρο στη σκιά. Υπό το φως του ηλίου όμως, αναδύεται μια περλέ, μαργαριταρένια κόκκινη λάμψη. Η Rolls-Royce έφτιαξε αυτό το ιδιαίτερο χρώμα συνδυάζοντας δύο αποχρώσεις του κόκκινου που ονομάζει True Love και Mystery. Για να επέλθει αυτό το μοναδικό αποτέλεσμα, οι τεχνικοί της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέπτυξαν μια εντελώς νέα διαδικασία βαφής, η οποία τελειοποιήθηκε σε πάνω από 150 προσεκτικές δοκιμές.
Ένας αποκλειστικός εξωτερικός σχεδιασμός ξεχωρίζει αμέσως την Droptail από όλες τις άλλες Rolls-Royce. Το μπροστινό μέρος είναι σχετικά συμβατικό, με μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα, λεπτούς προβολείς LED και φώτα ημέρας. Στη συνέχεια, το αμάξωμα υιοθετεί μια ομαλή σχεδίαση κατά μήκος των πλευρών, όντας πιο λεπτή στο πίσω άκρο. Τα φώτα που χρησιμοποιήθηκαν στο πίσω μέρος δεν μοιάζουν σε τίποτα με όσα είχαμε δει κατά το παρελθόν σε διάφορα μοντέλα. Η Rolls-Royce έχει εξοπλίσει επίσης το νέο της αριστούργημα με ένα κομψό σπόιλερ και ένα εντυπωσιακό κάλυμμα. Διαθέτει ακόμη και αφαιρούμενο πάνελ οροφής κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Περιλαμβάνει ένα ηλεκτροχρωμικό γυάλινο τμήμα, το οποίο αποκτά μια σχεδόν ημιδιαφανή απόχρωση με το πάτημα ενός κουμπιού. Κάπως έτσι λοιπόν, η Droptail, αποκτά δύο ξεχωριστούς χαρακτήρες. Χωρίς την οροφή, είναι ένα ανοιχτό roadster, ενώ με τοποθετημένη την οροφή, γίνεται ένα δυναμικό κουπέ.
Αυτό όμως που περιγράφεται από την εταιρεία ως το πιο αξιοσημείωτο σημείο του αυτοκινήτου, είναι το εσωτερικό. Χρειάστηκαν σχεδόν δύο χρόνια για να φτάσει στην τελική του μορφή. Κυριαρχείται από πολύπλοκα υλικά και λεπτομέρειες που αντιπροσωπεύουν μια έκφραση ροδοπέταλων που πέφτουν. Για να κατασκευαστούν όλα αυτά, χρειάστηκαν 1.603 κομμάτια μαύρου ξύλου καπλαμά. Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με έναν συνδυασμό κόκκινου True Love και κόκκινου δέρματος Mystery, ενώ σχεδόν στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει το προσαρμοσμένο ρολόι της Audemars Piguet. Αυτό το ρολόι 43 χιλιοστών ενσωματώνει κόκκινους μετρητές και κόκκινο εσωτερικό, ενώ διαθέτει και αιωρούμενο χρονογράφο. Είναι ενδιαφέρον ότι το ρολόι μπορεί να αποσπαστεί με το πάτημα ενός κουμπιού και να φορεθεί με ένα λουράκι.
Σε αντίθεση με τις Rolls-Royce Sweptail και Boat Tail, η Droptail δεν βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα Architecture of Luxury, όπως τα Cullinan, Ghost και Phantom. Απεναντίας είναι χτισμένη σε ένα νέο μονοκόκ πλαίσιο, κατασκευασμένο από χάλυβα, αλουμίνιο και ανθρακονήματα. Αν και τα τμήματα του αμαξώματος είναι νέα, κινητήρας είναι ο 6.75 λίτρων twin-turbo V12 της μάρκας που αποδίδει 593 ίππους και 840 Nm ροπής. Αν και σε ένα αυτοκίνητο σαν αυτό δεν είναι τόσο σημαντικές οι απόλυτες επιδόσεις, καταφέρνει να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα και μπορεί να συνεχίσει μέχρι τα 250 χλμ./ώρα, όπου και τερματίζει η τελική της ταχύτητα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Η Rolls-Royce δεν έχει ανακοινώσει επίσημα πόσο θα κοστίζει καθένα από τα τέσσερα μοντέλα Droptail που θα κατασκευαστούν. Δημοσιογραφικές πηγές όμως αναφέρουν ότι για το καθένα θα απαιτούνται περίπου 25 εκατομμύρια δολάρια (23 εκατομμύρια ευρώ).