Η BMW Σειρά 7 εισέρχεται στην έβδομη γενιά της και θα μπορούσε κάποιος να υποστηρίξει ότι, ακόμη και συγκριτικά με τους εμβληματικούς προκατόχους της, αυτή είναι η πιο σημαντική 7αρα μέχρι σήμερα. Σε πολύ μεγάλο ποσοστό, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι για πρώτη φορά από το ντεμπούτο της, το 1977, η ναυαρχίδα της βαυαρικής φίρμας προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή: την i7.
Οπτικά, η νέα Σειρά 7 απέχει έτη φωτός από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το ρηξικέλευθο εμπρός μέρος, που είδαμε για πρώτη φορά στην ανανεωμένη X7, είναι το επίκεντρο, με τα μεγάλα «νεφρά» και τα νέου τύπου διπλά φωτιστικά σώματα, όπου τα LED ημέρας παίρνουν θέση ψηλά και τα κανονικά φώτα «κρύβονται» στη μέση του προφυλακτήρα και τα φώτα LED δύο στοιχείων κοντά στο καπό . Στην i7 ξεχωρίζουν οι BMW i Blue στη βάση του προφυλακτήρα και την αρχή των μαρσπιέ, ενώ διαφορετικές είναι και οι ζάντες αλουμινίου. Το μήκος φτάνει πλέον τα 5,4 μέτρα (+126 χλστ.), καθιστώντας την περίπου ισομήκη με την απερχόμενη επιμηκυσμένη. Το μεταξόνιο δεν έχει πάρει τόσο μπόι (+5 χλστ.), φτάνοντας συνολικά τα 3,2 μέτρα. Βίοι αντίθετοι για το πορτμπαγκάζ, που πλέον αριθμεί 541 λίτρα από 515 (502 η i7).
Η επιλογή του πακέτου M Sport προσθέτει επιθετικότητα στην 7άρα και δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ζαντών 20 ή 21 ιντσών, με το πακέτο Shadowline να «σκοτεινιάζει» το αμάξωμα. Το πίσω μέρος εμφανίζεται σαφώς πιο προσγειωμένο, με τα μακρόστενα φανάρια και τις τραπεζοειδείς τετραπλές απολήξεις (που απουσιάζουν από την i7) να δίνουν το δικό τους τόνο.
Στο εσωτερικό, η Σειρά 7 υιοθετεί την τελευταία έκδοση του Live Cockpit Plus της BMW με το πιο πρόσφατο λογισμικό iDrive 8. Μπροστά και στο κέντρο βρίσκεται η νέα Curved Display, η οποία αποτελείται από ένα ενιαίο συνεχές κομμάτι κρυστάλλου, που φιλοξενεί δύο μεγάλες οθόνες: έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μια κεντρική οθόνη αφής 14,9 ιντσών. Πρεμιέρα στην νέα Σειρά 7 (και προς το παρόν, αποκλειστική για αυτή) κάνει η «Μπάρα Αλληλεπίδρασης» (Interaction Bar), που αποτελείται από μια μακρόστενη οθόνη αφής για το χειρισμό διαφόρων συστημάτων, όπως τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα. Ένα ηχοσύστημα που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 36 ηχεία (18 στάνταρ), αν επιλεγεί το Diamond Surround Sound System της Bowers & Wilkins Diamond που προσφέρει πλήρη εμπειρία ήχου 4D και χρησιμοποιεί μαγνητικά ελεγχόμενες δονήσεις για καλύτερα μπάσα.
Το πίσω κάθισμα, ωστόσο, είναι εκεί που θα θέλαμε να είμαστε. Μια προαιρετική οθόνη 31,3 ιντσών (Theatre Screen) και ανάλυσης 8K βρίσκεται ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα, δίνοντας στους πίσω επιβάτες πρόσβαση στην ενσωματωμένη Amazon Fire TV και άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες. Κάθε επιβάτης μπορεί να ελέγχει την οθόνη είτε αγγίζοντας την, είτε μέσω δυο tablet 5,5 ιντσών που είναι τοποθετημένα μέσα στα πάνελ των θυρών. Όταν δεν χρησιμοποιείται, η οθόνη αποσύρεται στην οροφή!
Στους κινητήρες, η νέα 7άρα διατίθεται με δυο σύνολα βενζίνης. Η βασική 740i παίρνει κίνηση από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 3.0λτ. εν σειρά twinturbo εν σειρά εξακύλινδρου, ο οποίος χαίρει της βοήθειας 48βολτου υβριδικού συστήματος. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 380 ίππους και τα 520 Nm ροπής, που μπορούν να γίνουν 540 Nm για σύντομα χρονικά διαστήματα από τον ηλεκτροκινητήρα, επιταχύνοντας τη Βαυαρή στο 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,0 δλ. Η κορυφαία 760i xDrive αξιοποιεί τον 4.4 V8 twinturbo, σε εκτέλεση 544 ίππων και 749 Nm (πάντα με τη mild hybrid 48V συνδρομή). Η αποκλειστικά τετρακίνητη 760i χρειάζεται μόλις 4,2 δλ. για να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα από στάση, περιοριζόμενη ηλεκτρονικά (όπως και η 740i) στα 250 χλμ./ώρα.
Αμφότερες περνούν την ισχύ στους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και διαθέτουν στάνταρ αερανάρτηση, με αυτόματη ρύθμιση του ύψους και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στο Sport Mode η απόσταση από το έδαφος μειώνεται κατά 10,1 χλστ., ενώ για το πέρασμα από κακοτράχαλα σημεία δύναται να αυξηθεί έως 20,3 χλστ. Προαιρετικά για την 740i και στάνταρ στην 760i xDrive60 διατίθεται σύστημα τετραδιεύθυνσης, που στρίβει τους πίσω τροχούς μέχρι 3,5 μοίρες (στην ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση με τους εμπρός).
Τα ίδιο ισχύουν για την i7, με τη διαφορά ότι εδώ η απόσταση από το έδαφος μειώνεται αυτόματα μετά τα 120 χλμ./ώρα προς όφελος της αεροδυναμικής. Η πρώτη ηλεκτρική 7άρα, που ονομάζεται i7 xDrive60, χρησιμοποιεί δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν 259 ίππων εμπρός και έναν 312 ίππων πίσω) και μια μπαταρία 101,7 kWh για να παράγει συνδυαστικά 544 ίππους και 744 Nm. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,5 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 240 χλμ./ώρα, την ώρα που η BMW ανακοινώνει αυτονομία 483 χλμ. (βάσει EPA, όχι WLTP) και δυνατότητα φόρτισης 195 kW, που με τη χρήση ταχυφορτιστή δίνει 129 χλμ. σε 10 λεπτά.