Η Renault αποκάλυψε τη σύγχρονη μετενσάρκωση του R4L στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, σε σκληροτράχηλη και άκρως περιπετειώδη μορφή. Το 4EVER Trophy προοιωνίζει τον ερχομό ενός νέου B-SUV, που θα αναβιώσει το θρυλικό «Κατρέλ», με ρετρό σχεδιαστική γλώσσα και χαρακτήρα πολλαπλών χρήσεων.
Το 4EVER Trophy γιορτάζει την 25η επέτειο του φιλανθρωπικού ράλι 4L Trophy, παραπέμποντας στο αρχέγονο μοντέλο μέσω της μαύρης ορθογώνιας μάσκας που περικλείει τους προβολείς, το σχήμα των μπροστινών φτερών, τα τραπεζοειδή πλαϊνά παράθυρα, τη διαμόρφωση του πίσω μέρους και του σχήματος των αντίστοιχων φωτιστικών σωμάτων. Οι ρετρό πινελιές «παντρεύονται» με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας/μόδας, που εκφράζεται από τα Matrix LED φανάρια, τα πτυσσόμενα χερούλια των θυρών, τις κάμερες στη θέση των πλαϊνών καθρεπτών, τη διχρωμία αμαξώματος-οροφής και τις λεπτές κολόνες.
Πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά συνιστούν οι μεγάλοι αεραγωγοί του καπό, που σύμφωνα με τη Renault βελτιώνουν την απόδοση του ψυγείου, οι φουτουριστικές ζάντες των 19 ιντσών (σε μικτά λάστιχα 255/55), τα πλαστικά προστατευτικά πέριξ του αμαξώματος και η σχάρα οροφής, που αποτελείται από ανθρακονήματα και φιλοξενεί τη ρεζέρβα, λωρίδα LED, φτυάρι και σανίδες πρόσφυσης. Το 4EVER Trophy είναι βαμμένο σε Gun Metal Silver χρώμα και απέχει 200 χλστ. από το έδαφος, έχοντας παράλληλα πλήρως προστατευμένο πάτωμα με έξτρα ελάσματα για την απομόνωση της μπαταρίας.
Οι Γάλλοι ανακοινώνουν συστοιχία 42 kWh και ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, που εξασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 402 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 9,0 δλ. Η έκδοση παραγωγής θα βασίζεται σε μια επιμηκυσμένη εκδοχή της πλατφόρμας CMF-BEV, στην οποία θα πατήσουν επίσης τα νέα R5, η hot hatch εκδοχή του από την Alpine και το επόμενο Nissan Micra. Ούτως ή άλλως το 4EVER Trophy κυμαίνεται περίπου στα «κυβικά» του Captur, με μήκος 4.160 χλστ., πλάτος 1.950 χλστ., ύψος 1.900 χλστ. και μεταξόνιο 2.570 χλστ.
Η Renault ελπίζει ότι η έκδοση παραγωγής του 4EVER θα επαναλάβει την εμπορική επιτυχία του αρχικού R4, που πούλησε περισσότερα από οκτώ εκατομμύρια αντίτυπα σε 100 χώρες για τρεις δεκαετίες (1961-1992). Εκτός από το αμάξωμα SUV, το 4EVER θα διαθέτει επίσης μια επαγγελματική παραλλαγή LCV, εμπνευσμένη από το Renault 4 Fourgonette.