Στις αρχές του 2021 η Renault ανακοίνωνε την επιστροφή του θρυλικού R5, σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Δυο χρόνια μετά έχουμε τις πρώτες επίσημες εικόνες της τελικής του μορφής, έστω σε χαρακτήρα teaser.
Οι Γάλλοι έδωσαν στη δημοσιότητα μερικές λήψεις από το αμάξωμα του νέου 5, επικεντρώνοντας την προσοχή στα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, τη διαμόρφωση των πίσω φτερών και των ιδιαίτερων πινελιών, που δίνουν στο αυτοκίνητο τη δική του, ξεχωριστή ταυτότητα. Highlight αποτελεί το φωτιζόμενο «5» στο καπό, που παράλληλα λειτουργεί ως ένδειξη για το ποσοστό ενέργειας στη μπαταρία. Το 5άρι δεν θα μπορούσε να μην καταλαμβάνει περίοπτη θέση και στο πίσω μέρος, δίπλα από το δεξί (και πάντα κάθετο) φανάρι. Πολύ ενδιαφέρουσα η λήψη και από το πίσω φτερό, ο αρμός στο οποίο υποδηλώνει την ύπαρξη πόρτας – άρα και 5θυρης έκδοσης.
Από πλευράς μηχανικών μερών, το γαλλικό supermini πατάει στη νέα πλατφόρμα CMF-BEV και εξοπλίζεται με μονό ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος, που ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο από τη μονάδα του Megane E-Tech. Όσον αφορά την αναμενόμενη ισχύ, υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις. Από τη μία, ορισμένες πλευρές υποστηρίζουν ότι θα παράγει 136 PS. Από την άλλη, υπάρχει η αίσθηση ότι θα κυκλοφορήσει σε δύο παραλλαγές 125 PS και 150 PS. Η μπαταρία 4 συστοιχιών θα είναι μικρότερη σε μέγεθος και 15 κιλά ελαφρύτερη από τη μπαταρία 12 συστοιχιών που χρησιμοποιείται στο Renault Zoe, ενώ θα είναι και φθηνότερη στην κατασκευή. Τα γαλλικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι το R5 θα προσφέρεται με δύο χωρητικότητες μπαταριών 42 kWh και 52 kWh, με την τελευταία να προσφέρει αυτονομία έως και 420 χιλιόμετρα.
To ντεμπούτο του νέου R5 είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του 2024, με στόχο η τιμή εκκίνησης να μην ξεπερνά τις 25.000 ευρώ.