Ο μεγαλύτερος αδερφός του νέου Renault Megane E-Tech, επιστρέφει στην αγορά ως αμιγώς ηλεκτρικό Scenic E-Tech και θα κληθεί να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως είναι -μεταξύ άλλων- το VW ID.4, το Hyundai Ioniq 5 και το νέο Ford Explorer EV.
To Scenic αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο για τη Renault. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1996 και με την επιτυχία του αναπτύχθηκε η κατηγορία των μικρομεσαίων πολυχρηστικών. Ωστόσο, τώρα τείνει να εξαφανιστεί ελέω της επέλασης των SUV. Είκοσι επτά χρόνια μετά, το Scenic επαναπροσδιορίζει τη θέση του ως ένα EV μικρομεσαίο crossover, με σκοπό να κερδίσει το μερίδιο που του αναλογεί έναντι του αυξανόμενου ανταγωνισμού.
Προς το παρόν η Renault το παρουσιάζει καμουφλαρισμένο, ωστόσο τα αποκαλυπτήριά του δεν αργούν, μιας και είναι προγραμματισμένα να γίνουν στις 4 Σεπτεμβρίου, στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου. Όπως μπορούμε να διακρίνουμε από το καμουφλαρισμένο Scenic E-Tech, υιοθετεί τα σχεδιαστικά στοιχεία που είδαμε τον περασμένο Μάιο στο πρωτότυπο Renault Scenic Vision και πιο πρόσφατα στο Rafale. Οι διαστάσεις του αναμένεται να είναι παραπλήσιες με του Scenic Vision, δηλαδή μήκος 4,49 μέτρα, πλάτος 1,90 μέτρα και ύψος 1,59 μέτρα.
Σχετικά με τους κινητήρες, αυτοί θα είναι αμιγώς ηλεκτρικοί και θεωρούμε απίθανο να εφοδιάζεται με το ηλεκτρικό-υβριδικό σύστημα κίνησης υδρογόνου του Scenic Vision. Εικάζουμε όμως πως οι Γάλλοι θα υιοθετήσουν τα σύνολα του Megane Ε-Tech και του συγγενικού Nissan Ariya, με το οποίο άλλωστε μοιράζεται την πλατφόρμα CMF EV. Αυτή με τη σειρά της υποστηρίζει τόσο δικίνητα (προσθιοκίνητα) όσο και τετρακίνητα αυτοκίνητα.
Εν προκειμένω, βάσει των μέχρι τώρα ανεπίσημων πληροφοριών, το νέο Scenic E-Tech θα διατίθεται σε FWD έκδοση απόδοσης έως 218 ίππων και με μπαταρία 60 kWh. Δεν αποκλείεται να δούμε και τετρακίνητο με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής ισχύος 306 ίππων και με μπαταρία 87 kWh, όπως στο Nissan Ariya.
Στο εσωτερικό του θα δεσπόζουν δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες, μια στη θέση του πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,3 ίντσες και μια στην κεντρική κονσόλα για το infotainment με διαγώνιο 12 ίντσες. Οι Γάλλοι μάλιστα θα χρησιμοποιήσουν στον εσωτερικό διάκοσμο ανακυκλώσιμα υλικά, κάνοντας έτσι το αυτοκίνητο ιδιαίτερα φιλικό προς το περιβάλλον. Η διάταξη των καθισμάτων θα είναι πενταθέσια και μάλλον θα είναι απίθανο να υπάρξει 7θέσιο, όπως ήταν παλαιότερα τα Grand Scenic.