Ο νέος και ακόμα πιο ισχυρός 1.300άρης κινητήρας βενζίνης εξοπλίζει αγωνιστικές εκδόσεις και φτάνει μέχρι τους 180 ίππους. Για την ακρίβεια η Renault παρουσίασε τρεις αγωνιστικές εκδόσεις του Clio, την Cup, την Rally και την RX, οι οποίες εξοπλίζονται με τον 1.3 TCe κινητήρα.
Δείτε ακόμη: Αυτό είναι το πιο «κακό» Renault Clio RS της Ιστορίας (+video)
Οι παραπάνω αγωνιστικές εκδόσεις παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του γαλλικού Grand Prix, που θα έχουν συμμετοχή σε ενιαία πρωταθλήματα Cup και άλλους χωμάτινους και ασφάλτινους αγώνες με ιδιώτες οδηγούς.
Άξιος αναφοράς όμως είναι ο κινητήρας που εξοπλίζει και τις τρεις προαναφερθείσες εκδόσεις, ο 1.3 TCe, του οποίου η ισχύς ανέρχεται από 170 έως και 180 ίππους, ενώ η ροπή από 280 έως και 320 Nm, νούμερα που μεταβάλλονται ανάλογα με τους κανονισμούς κάθε πρωταθλήματος που θα συμμετέχει το εκάστοτε μοντέλο. Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός σειριακού κιβωτίου της Sadev, με τη δύναμη να καταλήγει στους εμπρός τροχούς, ενώ έχει τοποθετηθεί κι ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της ZF.
Δείτε ακόμη: Ποια είναι τα φθηνότερα ντίζελ της αγοράς;
«Περιποιημένη» είναι όμως και η ανάρτηση των Clio από το αγωνιστικό τμήμα της Renault, όπου επίσης είναι σεταρισμένη και σύμφωνη με τους κανονισμούς του κάθε πρωταθλήματος. Επιπλέον, υπάρχει καλύτερο σύστημα ψύξης, αλλά και ντεπόζιτο καυσίμου με πιστοποίηση της FIA. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως το Clio Cup προορίζεται για αγώνες πίστας, τα Clio Rally και RX για rally-cross WRX!
Η βάση των παραπάνω εκδόσεων είναι το Clio RS, με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διακρίνονται από μία εισαγωγή αέρα στην οροφή αλλά και ένα roll cage στο εσωτερικό και με μικρές διαφοροποιήσεις για κάθε μοντέλο, όπως για παράδειγμα τα τρία διαφορετικά μεγέθη ζαντών. Η πρώτη επιλογή είναι αυτή των 15 ιντσών και είναι κατάλληλες για χώμα, υπάρχουν 16άρες ζάντες ιδανικές για άσφαλτο και τέλος διαθέσιμες είναι οι ζάντες 17 ιντσών. Κερασάκι στην τούρτα και εξαιρετικά σημαντικό για τους τυχερούς υποψήφιους αγοραστές, είναι το γεγονός πως η Renault θα προσφέρει διάφορα kit μετατροπής που θα επιτρέψουν στους ιδιοκτήτες να αλλάζουν κατηγορίες, ανάλογα με το είδος του αγώνα που θα θέλουν να τρέξουν. Σύμφωνα με τη Renault θα είναι μια οικονομική λύση που θα επιτρέψει στους πελάτες να βιώσουν πολλαπλές μορφές αγώνων.
Διαβάστε επίσης: Renault Clio RS και Porsche 911 έγιναν σμπαράλια στο Ring
Τα αγωνιστικά Clio Cup, Clio Rally και Clio RX θα μπουν στην παραγωγή τον Οκτώβριο, ώστε να είναι έτοιμα για αγωνιστική δράση εντός του 2020.