Δυόμιση χρόνια μετά το λανσάρισμά του και έπειτα από 163.000 πωλήσεις στην Ευρώπη (συν 120.000 στην Κορέα, ως Samsung XM3) το Renault Arkana περνά το κατώφλι του πλαστικού χειρουργού, για ένα περιορισμένης έκτασης facelift.
Οι σχεδιαστές της Renault ήταν πολύ προσεκτικοί, καθώς δεν ήθελαν να αλλοιώσουν τις ελκυστικές γραμμές του κουπέ-SUV τους. Η φρεσκαρισμένη μάσκα αποτελεί την κυριότερη διαφορά, φιλοξενώντας παράλληλα το ανασχεδιασμένο σήμα της εταιρίας. Αναλόγως έκδοσης συναντάμε χρώμιο (satin ή dark) ή gloss μαύρες κυψέλες, ενώ γενικότερα το μαύρο χρώμα έχει αντικαταστήσει εν πολλοίς τις νίκελ λεπτομέρειες του απερχόμενου μοντέλου. Περισσότερο διακριτή είναι η διαφοροποίηση μεταξύ των εκδόσεων στο νέο Arkana, με την Esprit Alpine να αντικαθιστά την RS Line και να ξεχωρίζει από τις 19άρες ζάντες, τα σήματα, τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, τη satin chrome μάσκα και τη μαύρη απόχρωση σε καθρέπτες-οροφή.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε μπλε, κόκκινες και λευκές ραφές, suede επενδύσεις στα μπάκετ καθίσματα και το ταμπλό, τα σήματα της Alpine στις πλάτες των καθισμάτων, απομίμηση αλουμινίου στην κεντρική κονσόλα και τα πεντάλ, ενώ η οθόνη αφής των 9,3 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών συνεχίζουν χωρίς αλλαγές. Ίδια εικόνα και στους πολύ καλούς χώρους, όπου το πορτμπαγκάζ αριθμεί 513 λίτρα στις κανονικές και 480 λίτρα στη full hybrid εκδοχή του γαλλικού crossover.
Το επιτυχημένο τους έργο συνεχίζουν και οι κινητήρες, όλοι τους σε εξηλεκτρισμένη εκτέλεση. Ο 1.3 TCe δέχεται την αρωγή ήπιου υβριδικού συστήματος 48 Volt παράγοντας 140 (TCe 140) ή 160 (TCe 160) ίππους, μαζί με 260 ή 270 Nm αντίστοιχα. Αμφότερες συνεργάζονται αποκλειστικά με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, απαιτώντας 9,8 δλ. και 9,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Ο πιο σύνθετος και εξελιγμένος κινητήρας E-TECH Hybrid με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων περιλαμβάνει έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λτ. 94 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα 49 ίππων και ένα 20 ίππων (το δεύτερο σε ρόλο μίζας-γεννήτριας), αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 1,2 kWh. Ένα πρωτοποριακό κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη συμπληρώνει το σύστημα μετάδοσης κίνησης, που χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και εξασφαλίζει μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χλμ., ενώ παράλληλα επιτρέπει την κίνηση μόνο με ρεύμα σε ταχύτητες έως 75 χλμ./ώρα. Οι Γάλλοι μάλιστα αναφέρουν πως μέχρι το 80% των μετακινήσεων στην πόλη, μπορούν να γίνονται αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες.