Η Acura παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του Integra Prototype, που είχε εμφανιστεί τον περασμένο Νοέμβριο, σηματοδοτώντας και επίσημα την επιστροφή του ονόματος «Integra» έπειτα από 16 ολόκληρα χρόνια.
To Integra 5ης γενιάς αποποιείται του κλασικού δίθυρου αμαξώματος, αλλά όχι και του χαρακτηρισμού «κουπέ». Απλά, προσθέτουμε ένα «τετράθυρο» μπροστά. Η γραμμή της οροφής που χαμηλώνει απότομα και συναντά τους ανάγλυφους ώμους, σε συνδυασμό με το αιχμηρό πίσω μέρος και τα δυναμικά σχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, γεμίζουν σπορ αύρα το δυναμικό τετράθυρο κουπέ (αν και περισσότερο ως liftback κατατάσσεται). Στο εμπρός μέρος η εικόνα είναι γνώριμη, καθώς οι επιρροές από το TLX Type S δεν κρύβονται. Τα φωτιστικά σώματα JewelEye και τα χαρακτηριστικά LED ημέρας, μαζί με την πολύγωνη μάσκα και τη διαμόρφωση του προφυλακτήρα, χαρίζουν στο νέο Integra ένα επιθετικό πρόσωπο. Όμορφη πινελιά η ανάγλυφη αναγραφή του ονόματος, κάτω από το δεξί φανάρι (και κάτω από εμπρός αριστερό).
Η στάνταρ επιλογή στις ζάντες είναι 17 ίντσες, αλλά αν επιλεγεί το σπορ πακέτο A-Spec η διάσταση ανεβαίνει στις 18 ίντσες και κολακεύεται από φινίρισμα Shark Gray. Προστίθενται επίσης gloss black πινελιές στους προφυλακτήρες, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα εμπρός, LED προβολείς ομίχλης, διακριτικό spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και σήματα «A-Spec» στα εμπρός φτερά.
Στο εσωτερικό, η εικόνα παρουσιάζεται σχεδόν πανομοιότυπη με εκείνη του νέου Civic. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,2 ιντσών και η οθόνη αφής των 9 ιντσών μοιάζουν να έχουν μεταφερθεί πρακτικά αυτούσια από το ιαπωνικό μικρομεσαίο, αν και το ταμπλό είναι αρκετά διαφορετικό – μπροστά από το συνοδηγό, συγκεκριμένα. Ο συνδυασμός επενδύσεων-πλαστικών εμφανίζεται αναβαθμισμένος ενώ, αναλόγως έκδοσης, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μέχρι ηλιοροφή, δερμάτινα καθίσματα, premium ηχοσύστημα 16 ηχείων (8 το στάνταρ), head-up display 5,3 ιντσών, μπάκετ καθίσματα και αλουμινένια πεντάλ-λεβιέ (τα τέσσερα τελευταία στάνταρ στο A-Spec).
Στα μηχανικά μέρη, συναντάμε εν πολλοίς το νέο Civic Si. Καρδιά του αναγεννημένου Integra είναι ο 1.500άρης VTEC Turbo, με απόδοση 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 260 Nm στις 1.800-5.000 σ.α.λ. Εδώ, όμως, δεν συνεργάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, όπως στο Civic Si. Για τη μηχανική μετάδοση θα πρέπει να απευθυνθεί κανείς στο A-Spec, το οποίο μάλιστα διαθέτει στάνταρ μπλοκέ διαφορικό. Όλα τα υπόλοιπα Integra συνδυάζονται με κιβώτιο CVT, το οποίο η Acura υπόσχεται πως έχει εξαιρετική απόκριση στο γκάζι και μέσω της λειτουργίας Step Shift προσομοιώνει τις αλλαγές σχέσεων κατά την επιτάχυνση ή το φρενάρισμα. Το Integrated Dynamics System προσφέρει τα προγράμματα λειτουργίας Comfort, Normal και Sport, που επιδρούν σε γκάζι, κιβώτιο, τιμόνι και γραφικά πίνακα οργάνων.
Το A-Spec, σε συνδυασμό με το Tecnology Package, προσθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και την επιλογή Individual στα modes οδήγησης, που επιτρέπει στον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι να ρυθμίσει το αυτοκίνητο κατά τα προσωπικά του γούστα.
Στο τιμολογιακό σκέλος, η Acura αναφέρει πως η βασική έκδοση του νέου Integra θα ξεκινά στην περιοχή των 30.000 δολαρίων (27.314 ευρώ) και το A-Spec από τις περίπου 34.000 δολάρια (31.000 ευρώ).