Ένα από τα πιο εμβληματικά και αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα σε όλο τον πλανήτη εδώ και δεκαετίες είναι η Porsche 911. Από το 1963 που λανσαρίστηκε η πρώτη 911 μέχρι σήμερα έχουν σίγουρα αλλάξει πάρα πολλά, όμως η βασική της σιλουέτα έχει διατηρηθεί όλα αυτά τα χρόνια. Το ίδιο θα ισχύει και για τη νέα γενιά 992 που αποκαλύπτει για πρώτη φορά η Porsche, η οποία αν και έχει καμουφλαρισμένο αμάξωμα φαίνεται ότι ακολουθεί τις βασικές γραμμές του προγενέστερου μοντέλου.
Διαβάστε ακόμη: Mazda MX-5 έγινε… Morgan
Ο August Achleitner, διευθυντής της γραμμής της 911 δήλωσε ότι η νέα 911 (992) θα συνεχίσει την παράδοση του μοντέλου, όπως είναι ο τοποθετημένος στο πίσω μέρος κινητήρας με τον ασύγκριτο ήχο, η τέλεια απόκριση των φρένων και του τιμονιού μαζί με την ιδανικά ρυθμισμένη ανάρτηση. Ωστόσο, θα πρέπει να εναρμονιστεί με τα σύγχρονα πρότυπα σε επίπεδο συνδεσιμότητας και συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, αν και κανένας δεν αγοράζει ένα σπορ αυτοκίνητο επειδή έχει προσαρμοζόμενο cruise control ή σύστημα διατήρησης της λωρίδας. Όμως ο πελάτης θα πρέπει να έχει την επιλογή να τα χρησιμοποιήσει και να τα απενεργοποιήσει όταν δεν είναι επιθυμητά.
Επιπλέον, ο August Achleitner δήλωσε ότι για αυτόν είναι ιδιαίτερα σημαντικό η χαρά της οδήγησης να πρέπει πάντα να βρίσκεται στο προσκήνιο. Αυτός είναι ο λόγος που η 911 θα πρέπει πάντα να έχει τιμόνι και θα είναι ένα από τα τελευταία αυτοκίνητα με αυτόνομη οδήγηση. Παράλληλα, δεν απέκλεισε στο μέλλον μια ηλεκτροκίνητη Porsche 911, ενώ δήλωσε ότι η νέα 911 θα είναι η καλύτερη 911 όλων των εποχών.
Διαβάστε ακόμη: Η Porsche 911 Turbo S σε χιονοδρομικό για… να μάθει! (+video)
Βασισμένη σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας MMB, η νέα Porsche 911 θα τροφοδοτείται με 6κύλινδρους turbo boxer κινητήρες. Στη βάση θα υπάρχει ο 3.0 λτ. twin turbo, ενώ το πιο ισχυρό μοτέρ των 3.8 λτ. στις Turbo και Turbo S θα αποδίδει κοντά στους 590 και 630 ίππους αντίστοιχα.