Η Porsche παρουσιάζει μια νέα, συλλεκτική έκδοση της 911, που εμπνέεται από και αποτίνει φόρο τιμής στην ιστορική 356, από το μακρινό 1952. Στην αγωνιστική εκδοχή της, μάλιστα, που σήμανε την είσοδο των Γερμανών στον αγώνα Panamericana.
H ομώνυμη 911 βασίζεται στην Cabriolet S, μιμούμενη την προ 70ετίας 356 S Cabriolet που συμμετείχε για πρώτη φορά στον αγώνα Carrera Panamericana – εκεί, δηλαδή, που η Porsche έμελλε να γράψει Ιστορία και να βαφτίσει προς τιμή της συγκεκριμένης διοργάνωσης, την 911 (βλέπε Carrera). Η 911 Panamericana δανείζεται το Gentian Blue χρώμα του αμαξώματος και το Graffiti Gray της υφασμάτινης οροφής, μαζί φυσικά με το νούμερο «11» και το λευκό κυκλικό φόντο στις πόρτες. Σχεδίαση παρμένη κατευθείαν από την 356 των Paul Alfons von Metternich και Baron Manuel Antônio de Teffé, που πήραν τη νίκη στην κατηγορία τους το 1952. Σε μπλε χρώμα είναι βαμμένες και οι ζάντες, που αριθμούν 20 ίντσες μπροστά και 21 πίσω.
Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις σε απόχρωση Crayon Gray, με τις ιστορικές αναφορές να απαντώνται στα καθίσματα και το ταμπλό. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε κεντημένο το «La Carrera Panamericana» και από κάτω ένα σχέδιο με τα κράνη της εποχής, ενώ στο ταμπλό από τη μεριά του συνοδηγού βρίσκουμε την επιγραφή «911 Carrera S – La Carrera Panamericana 1952».
Η μοναδική 911 Panamericana δεν παρουσιάζει αλλαγές στα μηχανικά μέρη, συγκριτικά με την απλή Carrera S. Συνεπώς ο 3.0λιτρος twinturbo boxer αποδίδει 450 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 530 Nm στις 2.300-5.000 σ.α.λ., που καταλήγουν στον πίσω άξονα μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK. Αμετάβλητες παραμένουν και οι επιδόσεις, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,7 δλ. και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 306 χλμ./ώρα.
Άλλο αντίτυπο της ειδικής 911 δεν πρόκειται να κατασκευαστεί, με το ένα και μοναδικό να δημοπρατείται εντός του 2023 και μέρος των εσόδων να διατίθενται για φιλανθρωπικό σκοπό.