Σχεδόν από το πουθενά η Porsche σόκαρε τους πάντες στην Έκθεση του Μονάχου, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο Mission R και απόδοση που ξεπερνά τους 1.000 ίππους!
Το γερμανικό hypercar εμπνέεται από τα αγωνιστικά της εταιρίας στα πρωταθλήματα αντοχής, την 918 Spyder, αλλά και την πρώτη γενιά της Boxster, χαρακτηριζόμενο από τα εμφατικά αεροδυναμικά βοηθήματα και την «τρομοκρατική» εμφάνιση. Οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα πλαϊνά, μαζί με το θηριώδες δίδυμο της αεροτομής και του διαχύτη πίσω, δημιουργούν ένα look έτοιμο για το Le Mans.
Ίδια εικόνα στο εσωτερικό, με το μινιμαλιστικό τιμόνι και τον εξοπλισμό ασφαλείας να πληροί τις προϋποθέσεις της FIA για συμμετοχή σε κανονικό αγώνα. Κάτι που, βάσει τεχνικών χαρακτηριστικών, θα μπορούσε όχι μόνο να κάνει η Mission R, αλλά πιθανότατα να κέρδιζε κιόλας.
Κάτω από το σκληροπυρηνικό, αλλά και πλήρως ανακυκλώσιμο, αμάξωμα συναντάμε δυο ηλεκτροκινητήρες, με μέγιστη συνδυαστική απόδοση 1.088 ίππων! Το μάξιμουμ της ισχύος είναι διαθέσιμο μόνο σε περιόδους χρονομετρημένων δοκιμαστικών, με το εμπρός μοτέρ να παράγει 435 ίππους και το πίσω 680 – αμφότερα υδρόψυκτα, για αποφυγή υπερθέρμανσης. Σε συνθήκες αγώνα η Mission R αποδίδει συνδυαστικά 680 άλογα. Με φουλ ισχύ, στο σετάρισμα των σχεδόν 1.100 ίππων, επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 2,5 δλ. και φτάνει μέχρι τα 300 χλμ./ώρα. Από πλευράς χρόνων, η Porsche υποστηρίζει πως κινείται στον ίδιο ρυθμό με αυτόν της 911 GT3 Cup. H μπαταρία δεν αντέχει πολύ, περίπου 30 λεπτά, οπότε περισσότερο σε αγώνες σπριντ προσανατολίζεται. Παρόλα αυτά, χάρις στην τεχνολογία των 900 Volt μπορεί να φορτίζει από το 5 στο 80% εντός μισής ώρας.
Η σημασία της Mission R, όμως, κρύβεται στις διαστάσεις. Με μήκος 4.326 χλστ. (πλάτος 1.900 χλστ., ύψος 1.190 χλστ.) είναι 130 χλστ. κοντύτερη από την 718 Cayman. Η σύνδεση των δυο δεν είναι καθόλου τυχαία, καθώς οι Γερμανοί υποστηρίζουν πως το πρωτότυπο θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα μελλοντικό sportscar παραγωγής. Με άλλα λόγια, την ηλεκτρική εκδοχή των επόμενων Boxster και Cayman!