H Porsche πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια της άκρως συναρπαστικής, νέας 911 GT3 RS, η οποία είναι ένα αγωνιστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο για χρήση δρόμου.
Ξεκινώντας από τα εξωτερικά της χαρακτηριστικά, τα πρώτα στοιχεία που τραβούν το ενδιαφέρον, είναι το κεντρικό ψυγείο μπροστά (εμπνευσμένο από το μηχανοκίνητο αθλητισμό) και τα πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το μεγάλο ψυγείο μπροστά είναι τοποθετημένο στη μύτη του αυτοκινήτου, εκεί που σε άλλες 911 βρίσκεται ο χώρος αποσκευών. Τα διαρκώς ρυθμιζόμενα πτερύγια εμπρός και η τεράστια πίσω υδραυλικά ρυθμιζόμενη «φτερούγα» παρέχουν συνολικά 409 κάθετης δύναμης στα 200 χλμ./ώρα (διπλάσια από την προγενέστερη 991.2), ενώ στα 285 χλμ./ώρα φτάνει τα 860 κιλά. Πρόσθετα ένα σύστημα μείωσης της οπισθέλκουσας (DRS) τοποθετείται για πρώτη φορά σε Porsche παραγωγής. To DRS επιτρέπει να ισιώσουν τα φτερά με το πάτημα ενός κουμπιού και η λειτουργία του αερόφρενου χρησιμοποιείται κατά την επιβράδυνση έκτακτης ανάγκης σε υψηλές ταχύτητες.
Ακόμα και στις αναρτήσεις έχει δοθεί προσοχή στην αεροδυναμική. Για παράδειγμα, τα εξαρτήματα της εμπρός ανάρτησης με τα διπλά ψαλίδια έχουν σχεδιαστεί με προφίλ σε σχήμα δάκρυ. Φυσικά έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές στις ρυθμίσεις, όπως και στον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, καθώς και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και στο τιμόνι. Η νέα 911 GT3 RS προσφέρει τρία προφίλ οδήγησης: Normal, Sport και Track. Μεταξύ άλλων, μπορεί να ρυθμιστεί και το πίσω διαφορικό, μέσω περιστροφικών χειριστηρίων στο τιμόνι.
Όσον αφορά τα φρένα, μπροστά χρησιμοποιούνται 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες με δίσκους διαμέτρου 408 χλστ., ενώ πίσω τοποθετούνται 4πίστονες δαγκάνες με δίσκους 380 χλστ. Προαιρετικά διατίθενται τα κεραμικά δισκόφρενα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Οι ζάντες είναι στάνταρ σφυρήλατες ελαφρού κράματος, διαμέτρου 20 ιντσών μπροστά (με ελαστικά 275/35) και 21 ιντσών πίσω (335/30).
Από πλευράς κατασκευής, η εκτεταμένη χρήση πολυμερών ενισχυμένων με ίνες άνθρακα (CFRP) έχουν συμβάλλει στη μείωση του βάρους στα 1.450 κιλά, παρά τα πολλά μεγαλύτερα εξαρτήματα. Οι πόρτες, τα μπροστινά φτερά, η οροφή και το μπροστινό καπό, είναι κατασκευασμένα από CFRP. Υλικό που χρησιμοποιείται επίσης στο εσωτερικό, όπως για παράδειγμα στα στάνταρ full bucket καθίσματα.
Την κίνηση της νέας 911 GT3 RS αναλαμβάνει το βελτιωμένο 4.0 λτ. ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο, ισχύος 525 ίππων. Συνδυάζεται με πιο κοντής διάταξης 7τάχυτο PDK, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ. και τελική ταχύτητα 296 χλμ./ώρα.
Για όσους τυχόν ενδιαφέρονται, οι παραγγελίες έχουν ανοίξει, με τιμές που ξεκινούν στη Γερμανία από 229.517 ευρώ.