Η Kia είναι από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που συνεχίζει να επενδύει στα αυτοκίνητα πόλης, παρουσιάζοντας πριν λίγες ώρες το νέο Picanto. Με πολύ πιο επιθετική εμφάνιση και γεμάτο σπορ στοιχεία στην έκδοση GT-Line, αναμφίβολα πρόκειται για την πιο ιδιαίτερη πρόταση της κατηγορίας.
Πρωταγωνιστής του μικρού Κορεάτη δεν είναι άλλος από το εμπρός μέρος. Εκεί όπου συναντάμε εντελώς διαφορετική προσέγγιση, με δυο μεγάλα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν σφεντόνα (διαγώνιο «Y», να το θέσουμε πιο «επιστημονικά») να κυριαρχούν, μια λωρίδα LED να τα ενώνει, το νέο σήμα της εταιρίας από πάνω και τον γεμάτο εισαγωγές (κάποιες ψεύτικες) προφυλακτήρα. Στο προφίλ βρίσκουμε 16άρες ζάντες (14άρες και 15άρες οι άλλες εκδόσεις) και ποδιές, ενώ πίσω τραβούν τα βλέμματα ο διαχύτης και η αεροτομή. Συγκριτικά με το απερχόμενο GT-Line ωστόσο, απουσιάζει η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Ευχάριστη αναβάθμιση και εδώ τα νέα φανάρια, που επίσης ενώνονται από μπάρα LED. Στις υπόλοιπες εκδόσεις οι προφυλακτήρες (ειδικά ο εμπρός) θα είναι πιο «καθαροί» σχεδιαστικά, ωστόσο τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα θα παραμένουν.
Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό, όπου η οθόνη αφής των 8 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό συνοδεύεται από ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ τα πατροπαράδοτα περιστροφικά χειριστήρια φροντίζουν για τις ρυθμίσεις του ηχοσυστήματος και του κλιματισμού. Το GT-Line διαθέτει επιπλέον flat-bottomed τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις, ημιμπάκετ καθίσματα και πολύ ωραίες ραφές.
Από πλευράς μηχανικών μερών ακόμα δεν ανακοινώνονται λεπτομέρειες, πέρα από ότι το νέο Picanto θα διατίθεται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1.0 και 1.2 λίτρων. Κάτι που ενδεχομένως να σημαίνει την κατάργηση του 1.0 T-GDI των 100 ίππων. Σε ατμοσφαιρική μορφή ο τρικύλινδρος 1.0λτ. παράγει 67 ίππους και 98 Nm στο τρέχον Picanto, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.2λτ. 84 ίππους και 120 Nm. Αμφότεροι συνεργάζονται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή ημιαυτόματο ισάριθμων σχέσεων, καθώς το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη αποτελεί προνόμιο του τρικύλινδρου τούρμπο.