Η Peugeot παρουσίασε το νέο της πρόσωπο, εκπεφρασμένο μέσα από την εντυπωσιακή 3η γενιά του 308. Ένα μοντέλο που έρχεται να προκαλέσει εφιάλτες στο VW Golf και στοχεύει αποκλειστικά και μόνο, στην κορυφή των μικρομεσαίων.
Σχεδιαστικά, οι εικόνες τα λένε όλα. Καμία σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, γεμάτο δυναμισμό, με αιχμηρές γραμμές και το νέο σήμα της εταιρίας να κάνει πρεμιέρα. Στο εμπρός μέρος παρατηρούμε ομοιότητες με το ανανεωμένο 3008, στη διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων και της μάσκας, ενώ τα LED ημέρας – «χαυλιόδοντες» δεσπόζουν στις δυο άκρες του προφυλακτήρα. Στο προφίλ, το μάτι πέφτει στο νεύρο που ξεκινά από τα εμπρός φανάρια και καταλήγει στα πίσω, τα οποία εμπνέονται από αυτά του 208. Οι τρεις LED «νυχιές» εδώ είναι πιο διαγώνιες και εντείνουν την αίσθηση του πλάτους, ούσες ενωμένες μεταξύ τους με μια μαύρη φάσα. Ο προφυλακτήρας εμφανίζεται πιο μυώδης, ενώ στην έκδοση GT Line που βλέπουμε, μεγάλο μέρος του είναι βαμμένο μαύρο -εν είδει διαχύτη- και καταλήγει σε τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.
Το χρώμα Olivine Green είναι νέο και προσφέρεται μαζί με άλλες 6 προσθήκες στην παλέτα (Vertigo Blue, Elixir Red, White Banquise Grey, Pearl White, Black Perla Nera και Artense), ενώ διατίθεται ευρεία γκάμα σχεδίων για τις ζάντες, σε διάσταση 16 έως 19 ιντσών.
Το νέο 308 βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 και οι διαφορές φαίνονται κατευθείαν στις διαστάσεις. Το μήκος είναι κατά 11 εκατοστά μεγαλύτερο, φτάνοντας πλέον τα 4,36 μέτρα. Στο μεταξόνιο η αύξηση είναι μικρότερη, στα 55 χλστ., εκτεινόμενο στα 2.675 χλστ., ενώ το ύψος είναι μειωμένο κατά 20 χλστ., στα 1,44 μέτρα. Ελαφρώς μειωμένος και ο χώρος αποσκευών, στα 412 από 420 λίτρα. Πέρα από δυναμικό, το 308 MK3 είναι και αεροδυναμικό καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας περιορίζεται στο Cd 0,28.
Ανοίγοντας την πόρτα και κοιτώντας το εσωτερικό, μπορεί κάλλιστα να νομίσεις πως εισέρχεσαι σε καμπίνα πρωτοτύπου. Με διαφορά ό,τι πιο εντυπωσιακό έχει παρουσιάσει η Peugeot μέχρι σήμερα, έχοντας το ταμπλό να χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πάνω «ράφι», το i-Cockpit των 10 ιντσών (στον προαιρετικό εξοπλισμό), οι αεραγωγοί του κλιματισμού και η επένδυση που τα ενώνει. Από κάτω, η οθόνη αφής των 10 ιντσών και το ταμπλό σε κεκλιμένη διαρρύθμιση. Οι αεροπορικού τύπου διακόπτες κάτω από την οθόνη και το επίπεδο πάνω-κάτω τιμόνι, δεν θα μπορούσαν να λείπουν. Όλα τα επικουρικά συστήματα (αναγνώριση τυφλού σημείου και σήμανσης, διατήρηση λωρίδας ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα κλπ) είναι στάνταρ.
Κάτω από το φαντασμαγορικό αμάξωμα, συναντάμε 5 κινητήρια σύνολα. Στη βάση, ο 1.2 PureTech των 110 ίππων και συνεργασία αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η ισχυρότερη έκδοση PureTech 130 προσφέρεται και με 8άρι αυτόματο, όπως και ο ντίζελ 1.5 BlueHDi των 130 ίππων. Στη συνέχεια, συναντάμε δυο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Το 308 Hybrid 180 e-EAT8 συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 150 ίππων και ηλεκτρικό μοτέρ 81 kW, προσφέροντας συνδυαστικά 180 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. Το κορυφαίο 308 Hybrid 225 e-EAT8 συνδυάζει τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα, με θερμική ισχύ 180 ίππων. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 225 άλογα και η δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα είναι επίσης, έως 60 χλμ. Η μπαταρία φτάνει τις 12,4 kWh σε χωρητικότητα, ενώ όλες οι εκδόσεις είναι μπροστοκίνητες.