Η Peugeot αναβαθμίζει το μικρομεσαίο μοντέλο της 308, το οποίο στην υπάρχουσα δεύτερη γενιά του λανσαρίστηκε το 2013 και ανανεώθηκε το 2017, έχοντας μέχρι σήμερα ξεπεράσει τις 500.000 πωλήσεις. Οι αλλαγές εστιάζονται στο κομμάτι της αισθητικής και της τεχνολογίας.
Δείτε ακόμα: Ονειρεμένο το νέο Peugeot RCZ
Εξωτερικά, το «φρεσκαρισμένο» 308 διαθέτει ένα νέο πολύ ωραίο μπλε χρώμα «Vetrigo Blue» και δύο νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου διαμέτρου 16 και 18 ιντσών. Επιπλέον, κάθε γκάμα βασίζεται σε τρία κύρια εξοπλιστικά επίπεδα. Κάθε ένα από αυτά προσφέρεται στην έκδοση Premium (εκτός από το GTi), προκειμένου να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών που αναζητούν περισσότερες ανέσεις, αισθητική και συστήματα υποβοήθησης.
Δείτε ακόμα: Λήξη παραγωγής του Peugeot 405 μετά από 33 χρόνια!
Η πιο σημαντική αλλαγή εντοπίζεται στο εσωτερικό του 308, όπου εφοδιάζεται με το Peugeot i-Cockpit. Το μικρομεσαίο γαλλικό αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με ένα υψηλής ευκρίνειας πίνακα οργάνων 10 ιντσών, όπου ενσωματώνονται τα τελευταίας τεχνολογίας γραφικά που έχουμε δει στα νέα Peugeot 208 και 2008. Επιπλέον, η κεντρική οθόνη αφής περιλαμβάνει ένα γυαλιστερό φινίρισμα, ακολουθώντας την αισθητική των τελευταίας γενιάς smartphone. Το Peugeot 308 επωφελείται από την λειτουργία Mirror Screen, ενώ είναι συμβατό με Mirrorlink, Android Auto και Apple Carplay. Η 3D πλοήγηση διαθέτει αναγνώριση φωνής και συνδέετε με το TomTom Traffic.
Δείτε ακόμα: Nissan Qashqai 1.3 140 PS ή Peugeot 2008 1.2 130 PS
Την ασφάλεια και άνεση στην οδήγηση ενισχύουν μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης. Αυτά είναι το προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία Stop & Go, η πίσω κάμερα των 180 μοιρών, το τελευταίας γενιάς σύστημα πέδησης και τα συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ελέγχου των τυφλών σημείων και αναγνώρισης των οδικών πινακίδων σήμανσης.
Δείτε ακόμα: Peugeot 208 1.2 100 PS Vs Renault Clio 1.0 100 PS
Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι οι βενζίνης 1.2 PureTech με 110 και 130 ίππους, καθώς και οι πετρελαίου 1.5 Blue HDi με 110 και 130 ίππους. Όλα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ τα πιο ισχυρά των 130 ίππων και με αυτόματο 8 ταχυτήτων. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το 308 GTi με τον 1.6 λτ. κινητήρα των 263 ίππων και 340 Nm ροπής.