Η Land Rover παρουσίασε το ανανεωμένο Range Rover, από την γκάμα του οποίου ξεχωρίζει το πιο ισχυρό παραγωγής όλων των εποχών. Το νέο SV φέρνει τη δύναμη των Range Rover σε πρωτοφανή επίπεδα, φτάνοντας σε σημείο να ξεπεράσει τα 600 άλογα!
Το βρετανικό SUV δεν έχει αλλαγές στην εμφάνιση, ενώ και στο εσωτερικό η διαφοροποίηση σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά είναι ελάχιστες. Λογικό, βέβαια, καθώς η τελευταία γενιά Range Rover παρουσιάστηκε το 2021. Η νέα οθόνη των 13,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, αλλά κυρίως οι έξτρα λειτουργίες συνδεσιμότητας και το νέο σύστημα πολυμέσων που φιλοξενεί (Pivi Pro με Amazon Alexa, μεταξύ πολλών άλλων) αναβαθμίζουν το εσωτερικό του υπερπολυτελούς SUV, που μπορεί να ντυθεί σε ό,τι δέρμα θέλει ο αγοραστής και να αποκτήσει μέχρι σήματα από χρυσό 24 καρατίων, μέσω της SV Bespoke υπηρεσίας. Αυτή είναι η μια μεγάλη είδηση πίσω από το φρεσκάρισμα του Range Rover. Η άλλη, και ασύγκριτα πιο σημαντική, οι βελτιώσεις κάτω από το αμάξωμα.
Καταρχάς, το νέο μοντέλο αποκτά το σύστημα Country Road Assist, που επί της ουσίας είναι cruise control για εκτός δρόμου διαδρομές. Το λογισμικό του επεξεργάζεται δεδομένα από την κλίση του εδάφους, την κλίση του αυτοκινήτου, τη διαδρομή των τροχών, τη γωνιακή ταχύτητα των τροχών και την κεντρομόλο, προκειμένου να ρυθμίσει αυτόματα τόσο την ταχύτητα, όσο και την απόσταση από το έδαφος! Ακόμα πιο θετικά τα μαντάτα στο μηχανοστάσιο.
Τα plug-in υβριδικά P440e και P510e γίνονται P460e/P550e, δείχνοντας την αύξηση στην ισχύ. Ο συνδυασμός του 3.0λιτρου twinturbo straight six και του ηλεκτροκινητήρα παράγει πλέον 460 ίππους στο πρώτο και 550 ίππους στο δεύτερο, χάρις στη σημαντικά υψηλότερη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα (218 ίππους πλέον, από 143 πριν). Το P550e επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,8 δλ. (5,5 δλ. το P510e) και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, όμως ούτε αυτό δεν είναι το ταχύτερο της γκάμας. Γιατί; Διότι από εδώ και στο εξής, η κορυφή της γκάμας -και της ιστορίας του Range Rover- ανήκει στο SV.
Η απόλυτη έκδοση του κορυφαίου Land Rover εφοδιάζεται με έναν mild hybrid 4.4 V8 twinturbo, που στέλνει σε όλους τους τροχούς 610 ίππους και 750 Nm! Αμφότερα νούμερα που θέτουν ιστορικά ρεκόρ για τα δεδομένα της βρετανικής εταιρίας, ενώ δεδομένα το ίδιο ισχύει για τις επιδόσεις – άσχετα που ακόμα, δεν ανακοινώνονται. Αν θέλει 4,8 δλ. το plug-in hybrid P550e των 2,7 τόνων, τότε ακόμα και ίδιο βάρος να έχει το SV (πιθανότατα είναι ελαφρύτερο, λόγω έλλειψης μεγάλου ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας 38,2 kWh) τότε δεδομένα θα είναι ταχύτερο. Ας περιμένουμε μια επίδοση κάτω από τα 4,5 δλ., για να είμαστε καλυμμένοι.