Η Opel δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες και στοιχεία του νέου Opel Astra, που θα μας έρθει ολοκληρωτικά αλλαγμένο συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο!
Για την ακρίβεια το νέο Opel Astra είναι εξ ’ολοκλήρου καινούργιο, από την εμφάνιση έως και το πλαίσιο στο οποίο βασίζεται και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Russelsheim. Ξεκινώντας από το πλέον οφθαλμοφανές, τον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, το νέο Astra ενστερνίζεται την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γερμανικής μάρκας, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο νέο Mokka. Έτσι στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται η γνώριμη πλέον μάσκα τύπου Vizor που εντυπωσιάζει με το σχεδιασμό της και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Όμορφες και δυναμικές συνάμα είναι οι γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα από μπροστά έως και πίσω, ενισχύοντας το σπορ προφίλ του αυτοκινήτου.
Σε επίπεδο διαστάσεων δεν έχουμε διαφορές από την προηγούμενη γενιά του, με το μήκος να έχει παραμείνει σχεδόν ίδιο στα 4.374 χλστ. (+4 χλστ.), όμως το πλάτος αυξήθηκε σημαντικά κατά 51 χλστ. αγγίζοντας πλέον τα 1.860 χλστ.! Το ύψος ανέρχεται στα 1.470 χλστ., έχοντας χαμηλώσει ελαφρώς κατά 15 χλστ., εν’ αντιθέσει με το μεταξόνιο που αυξήθηκε κι αυτό κατά 13 χλστ., με το συνολικό του μήκος να φτάνει τα 2.675 χλστ. Γεγονός που δείχνει πως οι σχεδιαστές της Opel αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την πλατφόρμα της EMP2 της Stellantis για να προσφέρουν πλουσιοπάροχους χώρους επιβατών κι αποσκευών. Μόνο τυχαία δεν είναι άλλωστε η αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 50 λίτρα, με το συνολικό χώρο να φτάνει πλέον τα 422 λίτρα.
Εμφανώς βελτιωμένο είναι και το εσωτερικό, όπου εκεί την παράσταση κλέβουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών, αλλά κι η ευμεγέθης οθόνη του infotainment των επίσης 10 ιντσών. Στο σύνολό τους αυτές οι δυο οθόνες δημιουργούν ένα άκρως φουτουριστικό αποτέλεσμα, ενώ στα συν προσθέστε και το κομψό και μοντέρνο τριάκτινο τιμόνι. Σαφώς κι όπως επιτάσσει το πνεύμα της εποχής, τo Astra εξοπλίζεται με τα απαραίτητα συστήματα υποβοήθησης, μεταξύ αυτών και ένα ημι-αυτόνομο για κίνηση σε κυκλοφοριακή συμφόρηση και ένα αυτόματης στάθμευσης. Ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει τόσο HUD όσο και σύστημα πέντε καμερών, με απεικόνιση 360 μοιρών.
Το νέο Astra βασίζεται στη γαλλική πλατφόρμα EMP2 και διαθέτει αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 14% σε σχέση με το προγενέστερο Astra. Επίσης, οι αναρτήσεις του αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο να παραμένει στη πορεία του κατά το έντονο φρενάρισμα και με αρκετά χιλιόμετρα.
Όσον αφορά τους κινητήρες, το νέο Astra θα προσφέρεται με μια ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων βενζίνης, πετρελαίου και plug-in hybrid. Οι αποδόσεις βρίσκονται μεταξύ 110 έως 130 ίππους για τα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου και έως 225 ίππους για τα plug-in hybrid. Ένα μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων είναι στάνταρ για τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με ένα αυτόματο 8 σχέσεων θα διατίθεται προαιρετικά στις ισχυρότερες εκδόσεις.
Οι παραγγελίες για το νέο Astra θα ανοίξουν το ερχόμενο φθινόπωρο, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες θα γίνουν στις αρχές του 2022.