H Opel εμπλουτίζει την γκάμα των κινητήρων του Astra, με την προσθήκη του υβριδικού συνόλου 1.2 Hybrid 136 hp, το οποίο έχει τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis. Έτσι μαζί με τα θερμικά μοτέρ, το αμιγώς ηλεκτρικό και το Plug-in Hybrid, το νέο Astra διαθέτει μια ευρεία επιλογή συστημάτων κίνησης.
Συγκριτικά με το αμιγώς βενζίνης των 1.2 λτ., το Hybrid παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2 κατά περίπου 14%. Στις χαμηλές ταχύτητες πόλης, μπορεί να διανύσει μικρές αποστάσεις (έως 1 χιλιόμετρο) αμιγώς ηλεκτρικά, όπως επίσης και στους ελιγμούς. Επιπλέον το ηλεκτρικό μοτέρ που λειτουργεί σαν γεννήτρια για να φορτίζει την 48V μπαταρία, ενισχύει το βενζινοκινητήρα με παροχή έξτρα ροπής.
Ουσιαστικά πρόκειται για το μοναδικό 48V Hybrid που μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο, αφού τα υπόλοιπα ήπια υβριδικά συστήματα (εκτός ομίλου Stellantis) δεν προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, ακόμα και στο παρκάρισμα. Επιπρόσθετα οι διαθέσιμοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές δεν μειώνονται, γιατί το ηλεκτρικό μοτέρ ενσωματώνεται στο κιβώτιο ταχυτήτων και 48V μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού.
Το 48V Hybrid σύστημα κίνησης που τοποθετείται στα νέα Astra Hybrid και Astra Tourer Hybrid περιλαμβάνει μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου, το νέο 3κύλινδρο 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα των 136 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 28 ίππων. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά μέσω ενός εξηλεκτρισμένου 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το 5θυρο Astra Hybrid πετυχαίνει κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ., έναντι 5,8 λτ./100 χλμ. και 130 γρ./χλμ. το Astra 1.2 Turbo AT8. Τα νέα Astra Hybrid εξοπλίζονται και με προφίλ οδήγησης Eco, Normal και Sport, ενώ η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα.