Το μεγαλύτερο SUV της Opel, το Grandland αποκτά και αυτό τεχνολογία 48V Hybrid και διευρύνει τις επιλογές μαζί με τα plug-in hybrid σύνολα 1.6 Turbo 224 PS και 300 PS, το αμιγώς βενζίνης 1.2 Turbo 130 PS και το 1.5 Diesel 130 PS.
Σε σύγκριση με τον αμιγώς κινητήρα βενζίνης, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά περίπου 15%. Η μπαταρία ιόντων λιθίου επαναφορτίζεται κατά την επιβράδυνση, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει το βενζινοκινητήρα με επιπλέον ροπή κατά τις επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Σε χαμηλές ταχύτητες, ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει επίσης την πλήρως ηλεκτρική οδήγηση για έως και ένα χιλιόμετρο ή έως και το 50% του χρόνου της οδήγησης στην πόλη (χάρη στην ανάκτηση), όπως για παράδειγμα όταν γίνονται ελιγμοί. Όταν το Grandland Hybrid επιβραδύνει σε υψηλότερες ταχύτητες, ο κινητήρας βενζίνης σβήνει ενώ ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας 48 volt του υβριδικού συστήματος.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 28 ίππων είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και η μπαταρία 48 volt είναι τοποθετημένη κάτω από το αριστερό κάθισμα, που σημαίνει ότι οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (514 λίτρα) παραμένουν αμετάβλητοι. Καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι ο νέος 1.2 λτ. 3κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης, ισχύος 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με νέο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (eDCT). Το Grandland Hybrid των 1.536 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,0 δλ. και φτάνει τα 200 χλμ./ώρα τελικής, με μεικτή κατανάλωση 5,5-5,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 124-128 γρ./χλμ.
Όπως όλα τα Grandland, έτσι και το 1.2 Hybrid εξοπλίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών, όπου απεικονίζονται και οι ενδείξεις του υβριδικού συστήματος, όπως είναι η ροή ενέργειας και η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Επιπλέον, ανάλογα τις οδηγικές συνθήκες, ο οδηγός του Grandland Hybrid μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων, των Eco, Normal και Sport.