Η Opel παρουσιάζει το νέο της σήμα

Ο κεραυνός της Opel είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σήματα στην αυτοκίνηση. Σήμερα οι Γερμανοί παρουσίασαν τη νεότερη εκδοχή του «Blitz», που σηματοδοτεί τη μετάβαση της εταιρίας στην ηλεκτροκίνηση.

Το νέο σήμα της φίρμας από το Ρούσελχαϊμ διαφέρει από τη μορφή του κεραυνού, και συγκεκριμένα το σημείο όπου οι δυο ακτίνες τέμνονται. Το «Z» δεν είναι πλέον ενιαίο, αλλά αποτελείται ουσιαστικά από δυο ακτίνες. Η γραμματοσειρά είναι επίσης ανασχεδιασμένη, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη φωτιζόμενη μορφή του εμβλήματος. Κάτι που ενδεχομένως να δούμε στα μελλοντικά μοντέλα της Opel, και δη τα ηλεκτρικά.

«Το ‘Blitz’ μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Συμβολίζει τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας και παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική μας στο να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028. Ήδη αυτή τη στιγμή, η γκάμα μοντέλων μας περιλαμβάνει 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική» δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl. «Το ‘Blitz’ είναι το σύμβολο της Bold & Pure φιλοσοφίας μας. Το αιχμηρό, γεμάτο αυτοπεποίθηση νέο σήμα τέμνει τον εξωτερικό δακτύλιο, δίνοντας στο έμβλημά μας μια εντυπωσιακή, μοντέρνα εμφάνιση. Δεσπόζει στο κέντρο του Opel Compass, το οποίο αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των μπροστινών, πίσω και εσωτερικών σχεδιαστικών στοιχείων μας» , είπε ο Mark Adams, αντιπρόεδρος σχεδίασης.

Ο Γερμανός κατασκευαστής θα λανσάρει σταδιακά το νέο έμβλημα σε όλα τα μοντέλα μέσα στα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από τις αρχές του 2024. Μια πρώτη ιδέα, ωστόσο, θα πάρουμε τον προσεχή Σεπτέμβρη, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης στη Φρανκφούρτη.

Get it on Google Play Download on the App Store