Η Fiat έχει μια πολύ επιτυχημένη γκάμα αγροτικών μοντέλων, άσχετα που δεν τα βλέπουμε εδώ. Στη Λατινική Αμερική τα ιταλικά (βραζιλιάνικα, ορθότερα) pick up «ζωγραφίζουν» στις πωλήσεις και πλέον, έχουν νέο αρχηγό στη γκάμα. Με το πιο ταιριαστό όνομα: Titano.
Ο «Τιτάνας» της Fiat έρχεται να πάρει θέση πάνω από τα Strada και Toro, φτάνοντας στα 5,39 μέτρα μήκους (5,33 μ. ως μονοκάμπινο), τα 1,96 μέτρα πλάτος, τα 1,83-1,90 μ. ύψος (αναλόγως έκδοσης) και τα 3,18 μέτρα μεταξόνιο. Εξίσου γενναιόδωρες είναι οι διαστάσεις της καρότσας, που έχει μήκος 1.630 χλστ. (1.610 χλστ. στη μονή καμπίνα)και πλάτος 1.638 χλστ., ή 1.220 χλστ. μεταξύ των θόλων των τροχών. Ένας χώρος φόρτωσης που μπορεί να φιλοξενήσει έως 1.210 κιλά, σε μια από τις υψηλότερες τιμές της κατηγορίας.
Μοντέρνο σχεδιασμό παρουσιάζει και το εσωτερικό του Titano, υιοθετώντας στοιχεία από τα επιβατικά λάτιν Fiat. Το σπορ τιμόνι, η οθόνη αφής των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα επιμέρους χειριστήρια παραπέμπουν ελαφρώς στο Fastback, για παράδειγμα, ενώ στον τομέα των χώρων το εμπρός τμήμα της προσφέρεται με δυο διαρρυθμίσεις: είτε κλασικά με 2 ανεξάρτητα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, είτε με ενιαίο «καναπέ». Στο διπλοκάμπινο μπορεί να μεταφέρει έως 6 επιβάτες, ενώ το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο σε ποσοστό 60/40 ή 100%.
Όπως σχεδιαστικά, έτσι και μηχανικά το Titano αποτελεί παραλλαγή του Peugeot Landtrek, το οποίο με τη σειρά του βασίζεται στο κινεζικό Changan Kaicene F70. Ο βασικός κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος 1.9 ντίζελ 150 ίππων και 350 Nm, συνεργαζόμενος αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και προαιρετικά σύστημα τετρακίνησης (στάνταρ πίσω κίνηση). Το 0-100 χλμ./ώρα αποτελεί ζήτημα 14,9 δλ. ή 15,8 δλ. (4×2 και 4×4 αντίστοιχα), ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο της καρότσας ανέρχεται στους 1,21 τόνους που αναφέραμε πριν. Αυτή η έκδοση είναι ήδη διαθέσιμη στην Αφρική (συγκεκριμένα στην Αλγερία), ωστόσο για τη Βραζιλία υπάρχει μια πολύ ισχυρότερη, με 2.4λτ. τετρακύλινδρο ντίζελ 210 ίππων και 450 Nm. Αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης, που κατεβάζει το χρόνο του 0-100 χλμ./ώρα στα 11,2 δλ. (δεν ανακοινώνεται το ωφέλιμο φορτίο).