Το Nissan GT-R Nismo ανανεώνεται για ακόμα μια φορά, με τους Ιάπωνες να δίνουν έμφαση περισσότερο στο στιλιστικό κομμάτι.
Εμφανισιακά, λοιπόν, ο ισχυρότερος των «Godzilla» αποκτά την ιδιαίτερη βαφή Stealth Gray, που σύμφωνα με τη Nissan είναι εμπνευσμένη από το χρώμα της ασφάλτου στις πίστες, από τις οποίες το Nismo GT-R προέρχεται. Για την έκδοση Special Edition,υπάρχει ανθρακονημάτινο καπό και αποκλειστικές ζάντες της RAYS, σε διάσταση 20 ιντσών. Τόσο σε αυτή όσο και τη στάνταρ έκδοση, δεσπόζει το νέο σήμα της εταιρίας, που πρωτοείδαμε στο Ariya.
Εντός της καμπίνας, τα -επίσης αποκλειστικά για το Nismo- μπάκετ καθίσματα της Recaro και ο συνδυασμός suede – alcantara στις επενδύσεις, χαρίζουν μια αγωνιστική αύρα σε οδηγό και συνοδηγό. Το ίδιο ισχύει και για τις κόκκινες ραφές σε τιμόνι, καθίσματα και επιλογέα.
Κάτω από το φρεσκαρισμένο αμάξωμα, δεν αναφέρονται αλλαγές. Τα αγωνιστικά τούρμπο εξακολουθούν να υπερπληρώνουν το καύσιμο στον 3.8 V6, παράγοντας 600 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και τα 652 Nm στις 3.200-5.800 σ.α.λ. (570 ίπποι και 637 Nm το απλό GT-R). Σε συνδυασμό με τα 30 κιλά λιγότερα (προφυλακτήρες, εμπρός φτερά, καπό, οροφή, πόρτα πορτμπαγκάζ, αεροτομή, πλαϊνές ποδιές και splitter από ανθρακονήματα, 1.695 κιλά στο σύνολο), τα ελαστικά της Dunlop και τις ταχύτερες αλλαγές του 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, το αγωνιστικών καταβολών GT-R διακτινίζεται στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,5 δλ. (έχει μετρηθεί και στα 2,48 δλ.)! H τελική του, χάρις και στο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26, φτάνει τα 330 χλμ./ώρα (2,9 δλ. και 315 χλμ./ώρα αντίστοιχα για το νορμάλ μοντέλο).
Τιμή δεν ανακοινώνεται ακόμα, όμως η Nissan επιβεβαιώνει πως οι παραγγελίες θα ανοίξουν το φθινόπωρο.