Η Nissan ανακοίνωσε πως θα αποσύρει το Navara από την Ευρώπη, όμως σε άλλες γωνιές του κόσμου όχι μόνο συνεχίζει ακάθεκτο, αλλά αποκτά και «αρματωμένες» εκδόσεις, όπως το Pro-4X Warrior.
Το Navara-«τέθωρας» αφορά την Αυστραλία και βασίζεται στο ήδη σκληροτράχηλο Pro-4X. Κατόπιν παρεμβάσεων από την Premcar, το Warrior αποκτά νέο μεταλλικό προφυλακτήρα μπροστά και κατακόκκινη ποδιά, μαζί με μπάρα LED. Τα φουσκωμένα φτερά με τις φανερές βίδες ενισχύουν περαιτέρω το παρουσιαστικό του Nissan, όπως και οι νέοι τροχοί με τα χωμάτινα ελαστικά, αλλά και την αναβαθμισμένη ανάρτηση. Η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη κατά 40 χλστ., φτάνοντας συνολικά στα 260 χλστ. Οι βελτιώσεις σε αμορτισέρ και εμπρός προφυλακτήρα ανέβασαν τη γωνία προσέγγισης στις 36 μοίρες (από 32), αλλά η ρεζέρβα κάτω από την καρότσα μείωσε ανεπαίσθητα αυτή της αποχώρησης (19 μοίρες από 19,8).
Για καλύτερη απόσβεση και ισοπέδωση των ανωμαλιών, τα εμπρός αμορτισέρ έχουν 100% περισσότερη συμπίεση και 50% αυξημένο rebound, αποτρέποντας έτσι το «τερμάτισμα» της ανάρτησης ακόμα και μετά από γρήγορα περάσματα σε τάφρους ή άλματα! Ανάλογες μετατροπές έχουν γίνει και στα πίσω αμορτισέρ, με τη Nissan να αναφέρει πως το Warrior είναι πιο μαλακό, εύκολα ελεγχόμενο και πιο προοδευτικό από το κανονικό Pro-4X. Το πακέτο αναβάθμισης στις τέσσερις άκρες συμπληρώνεται από τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά Cooper Discover All Terrain AT3, σε διάσταση 275/70/R17, που αυξάνουν και τα μετατρόχια κατά 30 χλστ.
Για κάτω από το καπό, οι Αυστραλοί αναφέρουν πως παραμένει ο 2.3 ντίζελ, στη διτούρμπινη εκδοχή του. Η απόδοση παραμένει στους 190 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 450 Nm στις 1.250-2.500 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με 7άρι αυτόματο ή 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Επιδόσεις δεν αναφέρονται, όμως δεδομένου πως το Warrior ζυγίζει 100 κιλά παραπάνω θα πρέπει να περιμένουμε λίγο χειρότερη επιτάχυνση από τα 11,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ίδια τελική, στα 180 χλμ./ώρα.
Τιμή δεν ανακοινώνεται, ωστόσο η Nissan δηλώνει πως θα κυμανθεί σε ανταγωνιστικά επίπεδα. Στη χώρα των καγκουρό, το απλό Pro-4X ξεκινά από τις 61.290 δολάρια Αυστραλίας (38.753 ευρώ).