Η Nissan παρουσιάζει το Juke Hybrid με νέο φουλ υβριδικό κινητήρα, εξασφαλίζοντας αυξημένη απόδοση, με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Η ιαπωνική φίρμα αναφέρει ότι σε αστικές συνθήκες θα κινείται έως 80% ηλεκτρικά, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου έως 40%.
Πέρα από τις τεχνικές διαφορές, το Juke Hybrid φέρει και αισθητικές διαφοροποιήσεις. Στα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει, είναι τα νέα εμβλήματα «Hybrid» στις εμπρός πόρτες και στη θύρα του χώρου αποσκευών, το επίσης νέο λογότυπο της εταιρείας και η μάσκα με τα μικρότερα ανοίγματα. Ανασχεδιασμένο είναι το κάτω τμήμα του εμπρός προφυλακτήρα, όπως και το πίσω σπόιλερ. Τις αλλαγές συμπληρώνουν και τα νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου των 17 ή 19 ιντσών (διαθέσιμες και στις υπόλοιπες εκδόσεις).
Στο εσωτερικό, τα νέα όργανα στον αντίστοιχο πίνακα δείχνουν την ταχύτητα (δεξιά) και το μετρητή ισχύος (αριστερά), συν ένα ακόμα δείκτη που αναγράφει την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Ο χώρος αποσκευών είναι 354 λίτρα και μίκρυνε κατά 68 λίτρα, λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας στο δάπεδο του πορτ μπαγκάζ. Όμως οι χώροι για τους επιβάτες παρέμειναν αμετάβλητοι.
To full hybrid σύνολο αποτελείται από ένα 1.600άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 94 ίππων και 148 Nm ροπής, συν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 49 ίππων και 205 Nm ροπής. Το σύστημα ενσωματώνει και μια μίζα/γεννήτρια 20 ίππων, μαζί και την υδρόψυκτη μπαταρία των 1,2 kWh. Επιδόσεις δεν αναφέρονται, παρά μόνο εκτιμώμενη κατανάλωση και εκπομπές CO2 στα 5,2 λτ./100 χλμ. και 118 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
To Juke hybrid εκκινεί πάντα με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ μπορεί να φτάσει έως τα 55 χλμ./ώρα μόνο με ηλεκτρική λειτουργία. Επίσης, διαθέτει και διακόπτη λειτουργίας EV, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν ο οδηγός δεν θέλει να λειτουργεί το μηχανικό σύνολο βενζίνης. Η μετάδοση γίνεται με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χαμηλής τριβής τύπου dog clutch αντί παραδοσιακών συγχρονιζέ, με 4 σχέσεις για κίνηση με το βενζινοκινητήρα και 2 με το ηλεκτρικό. Δεν κάνει χρήση συμπλέκτη και οι δύο κινητήρες (βενζίνης και ηλεκτρικό) συνδυάζονται για το συγχρονισμό των ταχυτήτων, παρέχοντας μια ομαλή και γρήγορη επιτάχυνση. Κατά την επιβράδυνση ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και ως γεννήτρια και θα συλλέγει την κινητική ενέργεια, μετατρέποντάς την σε ηλεκτρική, για να φορτίζει αυτόματα η μπαταρία.
To Juke Hybrid ενσωματώνει ακόμα και προφίλ οδήγησης, τα Eco, Normal και Sport. Το πρόγραμμα οδήγησης δεν αλλάζει μόνο το βάρος του τιμονιού, τη λειτουργία του κλιματισμού και την απόκριση του πεντάλ γκαζιού, αλλά επεμβαίνει και στην ανάκτηση ενέργειας και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Στη λειτουργία Sport, για παράδειγμα, η αναγέννηση κατά το φρενάρισμα έχει ρυθμιστεί σε υψηλό επίπεδο προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η ηλεκτρική ισχύς για αποτελεσματική επιτάχυνση. Επιπλέον, όπως το LEAF, έτσι και το Juke Hybrid εξοπλίζεται με το σύστημα e-Pedal, που βοηθά στην επιβράδυνση, δίχως να πατιέται το πεντάλ των φρένων.