Σε μεγάλη φόρμα αποδεικνύεται η Nissan αναφορικά με τα γρήγορα μοντέλα της, καθώς μετά τα επετειακά 370Z και GT-R, παρουσίασε στην Έκθεση της Νέας Υόρκης το αναβαθμισμένο Nismo.
Η κορυφαία και πιο ακραία εκδοχή του GT-R ξεχωρίζει χάρις στα αγωνιστικά τούρμπο, τα οποία προέρχονται από το GT-R GT3 που συμμετέχει στα πρωταθλήματα αντοχής. Η απόδοση παραμένει στους 600 ίππους και τα 652 Nm ροπής, ωστόσο το σχήμα των υπερτροφοδοτών και ο αριθμός των λεπίδων στην φτερωτή έχουν ανασχεδιαστεί, με γνώμονα την εξάλειψη του turbo lag. Νέα είναι και η εξάτμιση τιτανίου, ενώ το 6αρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διαθέτει αναβαθμισμένο λογισμικό.
Δείτε ακόμα: Είναι αυτό το κλειδί του νέου Nissan GT-R; (+video)
Τα μεγάλα νέα αφορούν την δίαιτα στην οποία υπεβλήθη το GT-R Nismo, με την ζυγαριά να σταματά 30 κιλά νωρίτερα σε σχέση με πριν (1.695 κιλά στο σύνολο). Κάθε κομμάτι του αμαξώματος που κατασκευάζεται από ανθρακονήματα (προφυλακτήρες, εμπρός φτερά, καπό, οροφή, πόρτα πορτμπαγκάζ, αεροτομή, πλαϊνές ποδιές και splitter), έχει υποστεί κατεργασία, χάνοντας 10,5 κιλά. Άλλα 20 κιλά έχουν εξοικονομηθεί από επεμβάσεις στην ανάρτηση και τα καθίσματα.
Από το αγωνιστικό GT-R προέρχονται και οι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά, που είναι επιφορτισμένοι με την αποβολή της θερμότητας από το μηχανοστάσιο και την ομαλοποίηση της ροής του αέρα. Και οι 20αρες ζάντες της RAYS προέρχονται από τις πίστες, που επίσης συνεισφέρουν στην μείωση του βάρους. Τα ελαστικά της Dunlop είναι φαρδύτερα και με λιγότερη χάραξη από πριν, προσφέροντας 11% περισσότερη επαφή με το οδόστρωμα και μεγιστοποιώντας την πρόσφυση (στο στεγνό πάντα, για το βρεγμένο που βλέπουμε στις φωτογραφίες διατηρούμε μια επιφύλαξη). Τα φρένα αποτελούνται από κεραμικές δισκόπλακες 410 χλστ. και 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες με δίσκους 390 χλστ. πίσω.
Διαβάστε επίσης: Nissan GT-R Nismo και Honda NSX πάνε «φτερό με φτερό» (+video)
Στο εσωτερικό δεσπόζει ο συνδυασμός δέρματος και alcantara, με το πάνω μέρος του ταμπλό και την στεφάνη του τιμονιού να ξεχωρίζουν.