Οι Αμερικανοί ανέκαθεν είχανε μια λατρεία για τα pick up, αλλά και γενικότερα για τα μυώδη και επιβλητικά αυτοκίνητα. Το Nissan Frontier, σαν να λέμε το Navara των Η.Π.Α., (το οποίο συστήθηκε στην αμερικάνικη αγορά το 1997) φρεσκάρεται και τικάρει όλα τα κουτάκια, δίνοντας ως μπόνους το αναβαθμισμένο εσωτερικό και τις ακόμα περισσότερες δυνατότητες μεταφοράς φορτίων.
Το νέο Frontier δεν διαφοροποιείται έντονα εξωτερικά, φορώντας ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φανάρια, νέα μάσκα, ανανεωμένες 17άρες ζάντες και το χρώμα Afterburn Orange. Οι σχεδιαστές έδωσαν τη μεγαλύτερη προσοχή στο εσωτερικό, το οποίο αλήθεια είναι πως είχε αρχίσει να μένει πίσω σε σχέση με τα καινούργια αγροτικά, που πλέον μόνο τέτοια δεν θυμίζουν. Οι καμπίνες ορισμένων pick up κάνουν ακόμα και κανονικά επιβατικά να ζηλεύουν, διαθέτοντας κορυφαίας ποιότητας επενδύσεις, μεγάλες οθόνες και πλείστες λειτουργίες συνδεσιμότητας.
Όλα τα ανωτέρω ισχύουν για το εσωτερικό του φρεσκαρισμένου Frontier, όπου κυριαρχεί η σύγχρονη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό. Μια αλλαγή που εκτός της αναβάθμισης σε τεχνολογία και διάκοσμο, έκανε χώρο στο ταμπλό για να μπει ένα πολύ ταιριαστό «Frontier» από κάτω της, στις εκδόσεις PRO-X/PRO-4X. Για σύγκριση γραφικών μεταξύ πριν και τώρα δεν τίθεται λόγος, συνοδεία ασύρματων λειτουργιών Apple CarPlay, Android Auto και φόρτισης smartphone, πλήρους πακέτου συστημάτων ασφαλείας και καμερών 360 μοιρών. Σε επαγγελματικό αυτοκίνητο, μην ξεχνιόμαστε.
Επειδή δεν το ξεχνάει ούτε το Frontier, προσφέρει πλέον τη μεγάλη καρότσα των 1,83 μέτρων του Crew Cab σε όλες τις εκδόσεις, πλην της βασικής. Ταυτόχρονα βελτιώνει την ελκτική δυνατότητα κατά 500 κιλά, μπορώντας να τραβήξει πια ως 3.243 κιλά. Κάτω από το καπό συναντάμε έναν ατμοσφαιρικό V6 3.8 λίτρων, απόδοσης 310 ίππων στις 6.400 σ.α.λ. και 381 Nm στις 4.400 σ.α.λ. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω ή όλους τους τροχούς (αναλόγως την έκδοση) μέσω 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης, που προσφέρει επίσης επιλογές δικίνησης και «κοντών» σχέσεων (2WD, 4HI, 4LO). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση για το τετρακίνητο έρχονται σε 7,3 δλ., το 400άρι σε 15,35 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.