Η Nissan παρουσίασε το Z Proto, σηματοδοτώντας την πρόθεση της εταιρείας να λανσάρει μια νέα γενιά του θρυλικού σπορ αυτοκινήτου Z. Αν και πρωτότυπο, φαίνεται ότι είναι ένα βήμα πριν την παραγωγή και διαθέτει νέο σχεδιασμό εξωτερικά και στο εσωτερικό με στοιχεία του παρελθόντος και ένα κινητήρα V6 twin turbo με χειροκίνητο κιβώτιο.
Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai
Το Nissan Z Proto αποδίδει πλήρη σεβασμό στα 50 χρόνια της κληρονομιάς Z, όμως είναι ένα πλήρως μοντέρνο σπορ αυτοκίνητο. Δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε από την ομάδα σχεδιασμού στην Ιαπωνία και διαθέτει ένα νέο, ελκυστικό εξωτερικό σχεδιασμό με λεπτομέρειες που παραπέμπουν στο αρχικό μοντέλο. Ξεχωρίζει και για το λαμπερό κίτρινο χρώμα μαργαριταριού – αφιερωμένο τόσο στην πρώτη γενιά Z (S30) όσο και στην 300ZX (Z32).
Το σχήμα του καπό και οι κεκλιμένοι προβολείς LED σε σχήμα δακρύων θυμίζουν έντονα το πρώτο Z. Οι διαστάσεις της ορθογώνιας μάσκας είναι παρόμοιες με του τρέχοντος μοντέλου, ενώ οι οβάλ γρίλιες προσφέρουν μια ανανεωμένη μοντέρνα εμφάνιση. Το Z Proto έχει μήκος 4.382 χλστ., πλάτος 1.850 χλστ. και ύψος 1.310 χλστ.
Έντονοι σχεδιαστικοί δεσμοί υπάρχουν με το αρχικό Z και στο πλάι, από το εμπρός μέχρι το πίσω άκρο του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος τα φώτα είναι εμπνευσμένα από του 300ZX (Z32) και ταιριάζουν απόλυτα με την σιλουέτα του Z Proto. Επιπλέον έχει γίνει χρήση ανθρακονήματος στα μαρσπιέ στο εμπρός σπόιλερ και στο διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Nissan Micra 1.0 Super Turbo του 1988;
Ρετρό και σύγχρονα στοιχεία συνδυάζει και το εσωτερικό του Z Proto, όπου οι ψηφιακές οθόνες του πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και του συστήματος πολυμέσων ταιριάζουν απόλυτα με τα κλασικά στρογγυλά όργανα (για το turbo και την μπαταρία) στο πάνω μέρος του ταμπλό. Σπορ είναι ακόμα το τιμόνι και τα καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη και τις κίτρινες λεπτομέρειες.
Κάτω από το μακρύ και χαμηλό εμπρός καπό του Z Proto φιλοξενείται ένας V6 twin turbo κινητήρας συνδυασμένος με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Τεχνικές λεπτομέρειες δεν αναφέρθηκαν, ωστόσο θεωρείται δεδομένο ότι θα διαθέτει αρκετή δύναμη, η οποία θα περνάει στους πίσω τροχούς (19 ιντσών ζάντες με ελαστικά 255/40 εμπρός και 285/35 πίσω).
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το ηλεκτρικό Nissan Sunny;