Στην Ευρώπη μπορεί να μην το ξέρουμε, όμως στην Ιαπωνία το Toyota Aqua είναι ένα από τα μεγαλύτερα best sellers της αγοράς. Στην ίδια κατηγορία με το Yaris, αλλά με περισσότερα πολυμορφικά στοιχεία (κάτι σαν Yaris Verso), το Aqua βρίσκεται σταθερά στις πρώτες 3 θέσεις των πωλήσεων από το 2017, όντας παράλληλα το δεύτερο πιο καλοπουλημένο υβριδικό Toyota μετά το Prius (πάντα στην Ιαπωνία).
Η δεύτερη γενιά του παρουσιάστηκε πέρσι και τώρα, αποκτά την κορυφαία και πιο σπορ έκδοση GR Sport. Ο επιθετικός εμπρός προφυλακτήρας, με τη μεγάλη εισαγωγή και το σήμα «GR», οι 17άρες 8άκτινες ζάντες (σε ελαστικά Bridgestone Potenza 205/45), οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων πίσω τους, τα σκουρόχρωμα φανάρια εμπρός-πίσω, τα μαύρα καλύμματα των καθρεπτών και ο ψευδοδιαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, αρκούν για να διαφοροποιήσουν σε υπερθετικό βαθμό το GR Sport από τα απλά Aqua. Στο εσωτερικό βρίσκουμε κανονικά μπάκετ καθίσματα με επενδύσεις δέρματος-suede, σπορ τριάκτινο τιμόνι με το «GR» σε περίοπτη θέση και αλουμινένια πεντάλ.
Αλλαγές στην απόδοση του κινητήρα δεν υπάρχουν, καθότι μιλάμε για μοντέλο GR Sport και όχι καθαρόαιμο GR, όμως οι μηχανικοί της Gazoo Racing έχουν βάλει το χέρι τους σε αρκετά σημεία της ανάρτησης, του πλαισίου και των ηλεκτρονικών. Το πάτωμα φέρει ενισχύσεις και τα αμορτισέρ είναι πιο σφιχτά, ενώ το πρόγραμμα Power+ προσφέρει αμεσότερη απόκριση και καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι. Η κίνηση είναι υπόθεση ενός 1.500άρη ατμοσφαιρικού κινητήρα, απόδοσης 91 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 120 Nm στις 3.800 σ.α.λ., και ενός ηλεκτρικού μοτέρ 80 ίππων, που παράγουν συνδυαστικά 116 ίππους και συνεργάζονται αποκλειστικά με κιβώτιο CVT ,τροφοδοτώντας μόνο τους εμπρός τροχούς (άλλες εκδόσεις του Aqua προσφέρονται με σύστημα τετρακίνησης).
Η εμπορική πορεία του Aqua GR Sport ξεκινά στις αρχές Δεκέμβρη, με την τιμή εκκίνησης για την Ιαπωνία να ορίζεται στα 2.595.000 γεν (περίπου 18.200 ευρώ).