H Stellantis συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό όλων της των εταιριών και των μοντέλων, αυτή τη φορά με το Citroen C5 Aircross. Το γαλλικό C-SUV αποκτά το νέο ήπια υβριδικό σύνολο των 1.2 λίτρων και 136 ίππων, που έκανε πρεμιέρα στο ανανεωμένο Peugeot 3008, προσφέροντας αυξημένη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση.
Ο νέος 1.200άρης υπετροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας συνδυάζει κύκλο Miller και 48βολτο υβριδικό σύστημα. , συνοδευόμενος από ένα επίσης καινούργιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, που αντικαθιστά το 8άρι και φιλοξενεί έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm. Αυτός, με τη σειρά του, μπορεί να κινήσει κατά μόνας το αυτοκίνητο όταν οι απαιτήσεις σε ροπή είναι οι ελάχιστες δυνατές, παρέχοντας παράλληλα μια προσωρινή ώθηση 12 ίππων όταν ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι.
Η συνδυαστική ισχύς του C5 Aircross Hybrid 136 ë-DCS6 ανέρχεται στα 136 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και τα 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., σηματοδοτώντας αύξηση 6 ίππων σε σχέση με τον μη υβριδικό 1.2 PureTech. Ακόμα μεγαλύτερα τα οφέλη στην κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με τη Citroen μειώνεται έως και 15% σε μέσο όρο και έως 30% στην πόλη, ρίχνοντας τις απαιτήσεις σε καύσιμο κατά 1,0 λίτρο/100 χλμ. συγκριτικά με τον απλό PureTech. Aνάλογα χαμηλότερες εμφανίζονται και οι εκπομπές ρύπων, που οριοθετούνται στα 129 γρ. CO2/χλμ. H Citroen δηλώνει πως εντός πόλης, μέχρι το 50% των μετακινήσεων μπορούν να γίνουν μόνο με το ρεύμα, παρότι μιλάμε για mild hybrid σύστημα. Για το λόγο αυτό υπάρχει και σύστημα ηχητικής ειδοποίησης σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, προκειμένου να ειδοποιούνται πεζοί και ποδηλάτες όταν το αυτοκίνητο κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα.
Σε υψηλότερες ταχύτητες έως 145 χλμ./ώρα ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, αλλά μόνο με σταθερή ταχύτητα ή όταν επιβραδύνει. Στο δεύτερο σκέλος συνδράμει και η ανάκτηση ενέργειας, που τροφοδοτεί τη μπαταρία των 898 Wh (432 Wh ωφέλιμα) κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Χωροταξική επιλογή που κρατάει ανέπαφη τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, στα 580-720 λίτρα (ανάλογα τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος).