Η VW παρουσίασε το ανανεωμένο T-Cross, που διακρίνεται για τη φρεσκαρισμένη του σχεδίαση και την αναβαθμισμένη καμπίνα επιβατών, προσφέροντας ακόμα περισσότερες δόσεις ψηφιακότητας και τεχνολογίας.
Στο εμπρός μέρος πρώτα και κυριότερα παρατηρούμε το νέο προφυλακτήρα. Η δεύτερη ματιά προσέχει τα νέα φωτιστικά σώματα, αλλά όχι σε σχεδίαση. Οι προβολείς του νέου T-Roc εξοπλίζονται στάνταρ με τεχνολογία LED στις εκδόσεις Style και R-Line, αφήνοντας για τη βασική Life τους παραδοσιακούς λαμπτήρες αλογόνου. Η μπάρα LED που τα ενώνει με το σήμα επίσης αποτελεί φρέσκια πινελιά, όπως και τα νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου (16 ιντσών οι βασικές, 17 ιντσών οι πλουσιότερες). Πίσω επίσης ανανεωμένος είναι ο προφυλακτήρας, ενώ νέο είναι το μοτίβο «X» που χαρακτηρίζει τα γραφικά των LED στα φανάρια, τα οποία και εδώ ενώνονται με το σήμα της VW. Το χρώμα Grape Yellow τραβάει τα βλέμματα, πλαισιωμένο από δυο ακόμα νέα χρώματα (Clear Blue και Kings Red).
Οι νέοι προφυλακτήρες αυξάνουν το μήκος κατά 27 χλστ., διαμορφώνοντάς το συνολικά στα 4.135 χλστ. Το μεταξόνιο παραμένει στα γενναιόδωρα 2.563 χλστ., την ώρα που οι ενισχυμένες βάσεις της πίσω πόρτας ανεβάζει το συνολικό βάρος που μπορεί να φιλοξενήσει (κουβαλώντας ποδήλατα ή σχετικό εξοπλισμό) στα 75 κιλά (+20 κιλά σε σχέση με το απερχόμενο T-Cross).
Αλλαγές συναντάμε και στο εσωτερικό, όπου πλέον ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (8 ή 10 ιντσών, αναλόγως έκδοσης) περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό και η οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (8 ή 9,2 ιντσών) φιλοξενεί καλύτερα γραφικά. Ο κλιματισμός ελέγχεται από περιστροφικά χειριστήρια με πιο έντονο φωτισμό, ενώ το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό είναι στάνταρ πια σε όλες τις εκδόσεις. Οι πλουσιότερες διαθέτουν δερμάτινες επενδύσεις και διακοσμητικές ραφές, με τους χώρους να παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα. Το πορτμπαγκάζ ποικίλει από 385 έως 455 λίτρα, ανάλογα το πού βρίσκεται το συρόμενο και διαιρούμενο (60:40) πίσω κάθισμα, ενώ με την αναδίπλωσή του φτάνει μέχρι τα 1.281 λίτρα.
Στα μηχανικά μέρη η κατάσταση βαίνει αμετάβλητη. Ο τρικύλινδρος 1.0 TSI αποδίδει 95 ή 116 ίππους, συνδυαζόμενος με 5άρι χειροκίνητο και 6άρι μηχανικό ή 7άρι DSG αντίστοιχα. Η κορυφαία έκδοση διαθέτει τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI των 150 ίππων, σε συνδυασμό αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη.