Μια αρκετά διαφορετική μορφή, από αυτή που το έχουμε συνηθίσει, παίρνει το Toyota Yaris Cross στην Ινδονησία και άλλες αγορές της Ασίας, υιοθετώντας το σχεδιαστικό προφίλ του μεγαλύτερου αδερφού RAV4, αλλά και του ακόμα μεγαλύτερου Highlander.
Το νέο ινδονησιακό Yaris Cross ενστερνίζεται τη μεγάλη μάσκα και τον προφυλακτήρα του Highlander, με τα φωτιστικά σώματα να μεταφέρονται σχεδόν αυτούσια από το RAV4. Το ίδιο ισχύει για τα πίσω, τον αντίστοιχο προφυλακτήρα, ακόμα και το σχήμα της τρίτης κολώνας – όλα επιρροών RAV4. To σχέδιο των ζαντών δεν θα μπορούσε να μην ακολουθεί το μοτίβο του C-SUV της Toyota, την ώρα που οι διαστάσεις είναι αρκετά μεγαλύτερες από το δικό μας Yaris Cross. Αυτό της Ινδονησίας βασίζεται στην πλατφόρμα DNGA και φτάνει τα 4.310 χλστ. σε μήκος (1.770 χλστ. πλάτος, 1.615 χλστ. ύψος, 2.620 χλστ. μεταξόνιο), ξεπερνώντας κατά 130 χλστ. το ευρωπαϊκών προδιαγραφών (4.180 χλστ.) και ερχόμενο πιο κοντά στο Corolla Cross (4.460 χλστ.).
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η κλίση του ταμπλό προς τη μεριά του οδηγού, η οθόνη αφής 10,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και το ψηφιακό καντράν των 7 ιντσών, ενώ ο εξοπλισμός μπορεί να προσφέρει από ambient φωτισμό και πανοραμική ηλιοροφή, μέχρι πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sense (εκεί δεν είναι στάνταρ πολλά, όπως το αυτόματο φρενάρισμα).
Την κίνηση αναλαμβάνει ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.5 λίτρων, σε απλή και υβριδική μορφή. Στην πρώτη περίπτωση οι εμπρός τροχοί παραλαμβάνουν 106 ίππους και 138 Nm, ενώ στη full hybrid ένας ηλεκτροκινητήρας 80 ίππων και 141 Nm συνδράμει το έργο του βενζινοκινητήρα, ο οποίος στο υβριδικό δουλεύει σε κύκλο Attkinson και παράγει 91 ίππους/121 Nm. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 112 άλογα, 8 λιγότερο συγκριτικά με το ευρωπαϊκών/ιαπωνικών/αυστραλιανών προδιαγραφών. Όπως είπαμε η δύναμη καταλήγει αποκλειστικά στον εμπρός άξονα, μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου ή κιβωτίου CVT για το ατμοσφαιρικό και μόνο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοση για το υβριδικό.