Δεν σας γελούν τα μάτια σας. Το αυτοκίνητο που βλέπετε μοιάζει με το GR Yaris των 261 ίππων. Έχει το ίδιο ακριβώς αμάξωμα, ταυτόσημους τροχούς, διαχύτη, μέχρι και διπλές απολήξεις για την εξάτμιση. Όμως κάτω από το εντυπωσιακό look, το RS δεν έχει καμία σχέση με το κανονικό GR Yaris.
Δείτε ακόμα: Άνοιξαν οι παραγγελίες για το Toyota GR Yaris
Η Toyota διαθέτει τη συγκεκριμένη έκδοση αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά, όπου το τετρακίνητο Yaris αποδίδει 272 ίππους. Κάτι που καθιστά ακόμα μεγαλύτερο το χάσμα από το εικονιζόμενο RS, των 120 ίππων! Κάτω από το καπό δεν υπάρχει ο τρικύλινδρος τούρμπο των 1.6 λίτρων, αλλά ο νέος ατμοσφαιρικός 1.500άρης Dynamic Force του απλού Yaris, με απόδοση 120 ίππων στις 6.600 σ.α.λ. και 145 Nm ροπής στις 4.800-5.200 σ.α.λ. . Οι μηχανικές διαφοροποιήσεις συνεχίζονται στη μετάδοση, όπου αντί για 6άρι χειροκίνητο και σύστημα τετρακίνησης GR-FOUR έχουμε κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, με δυνατότητα αλλαγής 10 προεπιλεγμένων σχέσεων, που μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το νέο Toyota GR Yaris 272 PS;
Στο εσωτερικό τα σήματα «GR», το δερμάτινο τιμόνι και τα μπάκετ καθίσματα δίνουν σπορ χροιά στο RS, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ακολουθείται η πιστή ομοιότητα των δυο εκδόσεων στο αμάξωμα.
Δείτε ακόμα: Φωτιά και λάβρα το Toyota GR Yaris σε κόκκινο
Η Toyota δηλώνει πως εξέλιξε το RS για όσους θέλουν την εντυπωσιακή εμφάνιση του GR, αλλά δεν χρειάζονται τις δυνατότητες και επιδόσεις του. Οι Ιάπωνες σημειώνουν δε, πως εκτός της τιμής το RS κερδίζει το RZ -όπως ονομάζεται η κανονική έκδοση του GR Yaris εκεί- και σε έναν άλλο τομέα: το βάρος. Η αφαίρεση του συστήματος τετρακίνησης και το ελαφρύτερο μοτέρ, έχουν κατεβάσει την ένδειξη της ζυγαριάς κατά 150 κιλά, φτάνοντας συνολικά τα 1.130 κιλά.