Νέο Suzuki Across χωρίς δεσμούς με Toyota

  • 2026-Suzuki-Across-Seychelles-7-2048×1448
  • 2026-Suzuki-Across-Seychelles-11-2048×1434
  • 2026-Suzuki-Across-Seychelles-4-2048×691
  • 2026-Suzuki-Across-Seychelles-1-2048×1448
  • 2026-Suzuki-Across-Seychelles-9-2048×1430
  • 2026-Suzuki-Across-Seychelles-12-2048×1363
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Suzuki-Across-Seychelles-7-2048x1448-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Suzuki-Across-Seychelles-11-2048x1434-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Suzuki-Across-Seychelles-4-2048x691-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Suzuki-Across-Seychelles-1-2048x1448-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Suzuki-Across-Seychelles-9-2048x1430-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/2026-Suzuki-Across-Seychelles-12-2048x1363-1.jpg

Το Suzuki Across το ξέρουμε στην Ευρώπη ως το δίδυμο αδελφάκι του προηγούμενου Toyota RAV4. Σε άλλες αγορές όμως, όπως τις μακρινές Σεϋχέλλες, μόλις παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο, που δεν έχει καμία σχέση με Toyota.

Βέβαια δεν είναι και απολύτως καινούργιο μοντέλο, καθώς πρόκειται για το ινδικό Victoris με άλλο όνομα. Όπως εκείνο, έτσι και το νέο Accros χαρακτηρίζεται σχεδιαστικά από τις ευθείες γραμμές και τα off road στοιχεία, όπως τα τετραγωνισμένα φτερά και τα έντονα πλαστικά προστατευτικό. Highlight αποτελεί η ενιαία LED μπάρα των πίσω φωτιστικών σωμάτων, ενώ από παράστημα το μήκος φτάνει τα 4.360 χλστ. και αφήνει πίσω του τα Grand Vitara (4.345 χλστ.), S-Cross (4.300 χλστ.) και Vitara (4.174 χλστ).  Καμία σχέση με το δικό μας Across, που φτάνει στα 4.635 χλστ. σε μήκος.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει με ένα ταμπλό που επικεντρώνεται γύρω από μια οθόνη αφής 10,1 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων δίπλα της. Η ανάγλυφη ταπετσαρία και η πανοραμική ηλιοροφή αναβαθμίζουν την καμπίνα, ενώ οι premium πινελιές περιλαμβάνουν ατμοσφαιρικό φωτισμό 64 χρωμάτων, αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα, ασύρματη φόρτιση, ηχοσύστημα Harman με Dolby Atmos, κάμερα 360 μοιρών, ενσωμάτωση Alexa και ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με δυνατότητα hands-free.

Το νέο Across πατάει στην πλατφόρμα Suzuki TECT, γνωστή και ως Global C-Platform. Κύρια χαρακτηριστικά της είναι η εξοικονόμηση βάρους σε συνδυασμό με δομικές ενισχύεις για βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας. Άλλωστε είναι φτιαγμένο και για off roading, μέσω του γνωστού συστήματος AllGrip (προαιρετικά, μπροστοκίνητη η βασική έκδοση), με τις επιλογές Auto, Sport, Snow και Lock. Για την κίνησή του φροντίζει ένα ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.5 λίτρων, απόδοσης 103 ίππων και 137 Nm ροπής, παρουσιάζοντας την κυριότερη διαφορά με το Victoris (1.4 Boosterjet 129 PS 48V Hybrid). Το μοτέρ συνεργάζεται είτε με 5άρι χειροκίνητο είτε με 6άρι αυτόματο κιβώτιο, αλλά αργότερα θα προστεθεί και η υβριδική εκδοχή 1.5 Strong Hybrid των 116 ίππων.

Get it on Google Play Download on the App Store