BRZ STI δεν φτιάχνει η Subaru, αλλά τη Subaru Tecnica International δεν μπορείς να την αφαιρέσεις από τις «Πλειάδες». Μα μέσω ειδικών εκδόσεων, μα μέσω κατά τόπους αντιπροσωπειών, το ιαπωνικό κούπε πάντοτε γυροφέρνει τα ροζ σηματάκια και τις χρυσαφί ζάντες. Πλέον έρχονται οι Ιταλοί να ολοκληρώσουν το έργο, παρουσιάζοντας ό,τι πιο κοντινό έχουμε δει σε BRZ STI.
Η Subaru Ιταλίας δημιούργησε το BRZ Touge, αλλά επί της ουσίας είναι σαν να λέει «STI». Ο συνδυασμός του μπλε χρώματος στο αμάξωμα με τις χρυσαφί ζάντες φέρνει περισσότερες θύμησες από παλιό video του WRC, ενώ παρόντα είναι και τα σήματα του τμήματος «ειδικών αποστολών» της Subaru. Η αεροτομή πίσω ωστόσο δεν μιμείται τα ιστορικά πρότυπα των Impreza/WRX STI, παρά περιορίζεται σε ένα spoiler στο χείλος της πόρτας. Το αεροδυναμικό πακέτο συνεχίζει με τον διαχύτη, τις πλαϊνές ποδιές και το splitter μπροστά, όμως και τεχνικά την παράσταση κλέβουν οι 18άρες της OZ.
Οι Race Gold Ultralleggera ζυγίζουν μόλις 8,7 κιλά η μία, μειώνοντας τη μη αναρτώμενη μάζα και βελτιώνοντας την απόκριση στις εντολές του οδηγού, πέρα από το φοβερό οπτικό αποτέλεσμα που χαρίζουν. Τα Michelin Pilot Sport 4 τις ντύνουν, στην απολύτως λογική διάσταση 215/40, ακροβατώντας ιδανικά στην παροχή πρόσφυσης και την αποφυγή «πνιξίματος» στον κινητήρα.
Ο οποίος δεν έχει διαφορές από τα απλά BRZ, τουτέστιν η απόδοση του 2.4 D-4S παραμένει στους 235 ίππους και τα 250 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται πίσω αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου (κανονικά προσφέρεται και αυτόματο), με το μπλοκέ διαφορικό να αναλαμβάνει το διαμοιρασμό μεταξύ των τροχών. Εφ’ όσον δεν ανακοινώνονται επιδόσεις, δεν περιμένουμε κάτι διαφορετικό από τα 6,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 235 χλμ./ώρα τελικής του συμβατικού BRZ. Όσοι πιστοί προσέλθετε τάχιστα, καθώς οι γείτονες θα διαθέσουν μόλις 60 BRZ Touge έναντι 49.500 ευρώ έκαστο.