Η SsangYong μπορεί να άλλαξε όνομα σε KG Mobility, αλλά ακόμα τα «βαφτίσια» δεν έχουν παγκόσμια εφαρμογή. Για την ακρίβεια, στις περισσότερες αγορές του κόσμου τα Musso, Korando και Torres εξακολουθούν να λέγονται «SsangYong». Όχι μόνο αυτό, αλλά ανανεώνονται και περηφανεύονται πως διαθέτουν τα μεγαλύτερα προσόντα…
Η γκάμα του Musso μόλις φρεσκαρίστηκε στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, από όπου ξεχωρίζουν οι δυο κορυφαίες εκδόσεις Saracen και Saracen+. Αμφότερες ξεχωρίζουν από τις μαύρες 18άρες ζάντες, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, τα LED ημέρας και τα σχετικά αυτοκόλλητα στις εμπρός πόρτες, ενώ εσωτερικά συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις Nappa, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα και για τους πίσω επιβάτες, cruise control και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9,2 ιντσών. Πλουσιοπάροχος εξοπλισμός, ο οποίος στην περίπτωση του Saracen+ συνοδεύεται από αντίστοιχη «άπλα» στο χώρο φόρτωσης.
Η κορυφαία και επιμηκυσμένη μορφή του Musso προσφέρει 30,5 εκατοστά (304,8 χλστ.) επιπλέον καρότσα, που σύμφωνα με τους Κορεάτες είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας. Επιμέρους τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται (κυβικά μέτρα, δηλαδή), όμως το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ξεπερνά τον 1 τόνο. Ούτως ή άλλως, και μόνο από τις φωτογραφίες φαίνεται πόση χωρητικότητα προσφέρει το Saracen+. Το ολικό μήκος ανέρχεται στα 5.405 χλστ. και επίσης συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα της κατηγορίας, ξεπερνώντας κατά 80 χλστ. το διπλοκάμπινο Toyota Hilux, κατά 75 χλστ. το αντίστοιχο Nissan Navara και κατά 45 χλστ. το Ford Ranger.
Την κίνηση του Saracen+ (αλλά και όλων των Musso) αναλαμβάνει ένας 2.2λτ. ντίζελ, με απόδοση 199 ίππων στις 3.800 σ.α.λ. και 441 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ., σε συνεργασία με 6άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. Η SsangYong αναφέρει πως το Musso είναι το μοναδικό pick up στη Μεγάλη Βρετανία, που μπορεί να ρυμουλκήσει έως 3,5 τόνους και να μεταφέρει πάνω από 1.