Η Renault κάνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό και ελκυστικό ως αγορά το μικρομεσαίο κουπέ SUV μοντέλο της Arkana, αφού προσφέρει όλες τις εκδόσεις του «all-inclusive» χωρίς εξτρά χρεώσεις. Με τελική τιμή από 26.900 ευρώ all-inclusive, το νέο Renault Arkana είναι πιο προσιτό από ποτέ, με το κλειδί στο χέρι, καθώς ο πελάτης δεν θα χρειαστεί να πληρώσει έξτρα λεφτά για τέλη κυκλοφορίας (όπου υπάρχουν), έξοδα πινακίδων, μεταφορικά και προετοιμασία αυτοκινήτου, ούτε καν για το μεταλλικό χρώμα.
Έτσι, το συνολικό όφελος για τον αγοραστή μπορεί να φτάσει έως και τα 1.300 ευρώ, ανάλογα με την έκδοση. Επίσης, συνοδεύεται με 5ετή εγγύηση και τα 3 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας, που σημαίνει ότι το νέο Renault Arkana είναι μια all-inclusive επιλογή για όσους θέλουν ένα αυτοκίνητο και ειδικά SUV που τα έχει όλα. Παράλληλα, το νέο Renault Arkana προσφέρει μια πληθώρα προηγμένων χαρακτηριστικών, όπως υβριδικούς κινητήρες που συνδυάζουν απόδοση και χαμηλή κατανάλωση, και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε όλες τις εκδόσεις του για απόλυτη άνεση στην οδήγηση.
Με όλες αυτές τις παροχές και δεδομένου ότι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα μικρομεσαία SUV με μήκος που αγγίζει τα 4,6 μ. και στην αρχική του έκδοση εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe 140 hp EDC7 MHEV, θα περίμενε κανείς (με βάση τον ανταγωνισμό), ότι θα ξεκινά γύρω στις 32.000 ευρώ. Όμως η Renault κάνει τη μεγάλη έκπληξη και το προσφέρει στην τιμή των 26.900 ευρώ, μαζί με τον εξής εξοπλισμό: αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, Adaptive Cruise Control με Stop&Go, 6 αερόσακους, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, πλοήγηση, πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες φωτός & βροχής, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κάρτα Renault Handsfree, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ.
Ο αρχικός και αποδοτικός κινητήρας των 1.333 κ.εκ. είναι 4κύλινδρος turbo 12V mild hybrid, ισχύος 140 PS και 260 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο EDC7 και με paddles πίσω από το τιμόνι. Το μοτέρ εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, έχει δύναμη μέχρι ψηλά και εξασφαλίζει γρήγορες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., 80-120 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. και τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε πραγματικές μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 7,5 λτ./100 χλμ. με 130 γρ./χλμ. CO2 (83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Αμέσως πιο δυνατός κινητήρας είναι ο 1.33 λτ. με τους 160 ίππους και τα 270 Nm ο οποίος συνδυάζεται μόνο με την πιο σπορ έκδοση esprit Alpine, ενώ υπάρχει και ο φουλ υβριδικός 1.6 E-Tech 145.
Να υπενθυμίσουμε ότι εδώ και λίγους μήνες πωλείται το ανανεωμένο Renault Arkana με αλλαγές εξωτερικά και στο εσωτερικό. Στο αμάξωμα ανασχεδιάστηκαν η μάσκα, ο εμπρός προφυλακτήρας, το σήμα της Renault, οι ζάντες αλουμινίου και τα πίσω διάφανα φωτιστικά σώματα. Στο πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό οι αλλαγές εντοπίζονται στις επενδύσεις και τα διακοσμητικά. Στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου ανήκουν και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, όπως και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 513 λίτρων (480 λτ. το E-Tech) με το πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα.